sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Ziua "Z"pentru..."noul" PNL

In taifunul orchestrat cu atata dibacie,vointa si profesionalism, de D.N.A, scena politica e in situatia cand,in al doilea razboi,aliatii au descins pe plajele Normandiei,tot asa si amalgamul de "membrii" ai celor 2 partide PDL(fost PD-ul luat cu japca de Basescu de la "amaratul" P.Roman) se cununa cu PNL.La o prima privire a unui ingaduitor,totul e NORMAL.Dar ANORMAL e curentele si PERSOANELE care participa la acest mariaj, impotriva naturii.Pentru ca ,daca analizam fara sentiment,ci logic si la obiect,amintiti-va ca PD-ul "i-a DAT"politicii pe ZEII Basescu,Videanu Coana Joitica,etc.Care faceau si desfaceau TOTUL.NU le pasa de NOI si de durerile NOASTRE.Dar,ACUM am o stasfactie.Ca platesc un pret cumplit pentru acea SFIDARE.Dar,niciodata  sa nu te bucuri de necazul altuia.Nu e cazul sa fim umani cu acesti criminali care,cand noi primeam cu 25% mai putin din drepturile noastre, EI FURAU ACESTE sustrageri din viata noastra.Am spus viata noastra, pentru ca taierea ne-a facut existenta cotidiana, un CALVAR.Si iata cum Dumnezeu da cand stie el.Eu unul nu vad contopirea PD-ului in PNL, decat daca PNL-isti ADEVARATI nu vor primi INAPOI un Stoica, Stolojan,etc De ce TREBUIE sa reprimeasca, sleahta aceasta de SUBOAMENI.Ce acum, cand le-a ajuns cutitul la os, se folosesc de 2 metode de care le e scarba si vechilor puscariasi.Delatiunea si AGATATUL DE UN PAI.Asa vad eu manevra imputit-disperata a coanei joitica.Acum,cand abia a inceput cadrilul anchetelor,vrea sa introduca in ecuatie pentru A SE SALVA(crede ea) pe Gen. Coldea si Sefa DNA.Dupa perceptul sacru, de la stefan gheorghiu"barfeste,barfeste,ca ceva tot ramane"Eu sunt convins ca v-a ramane o SENTINTA mult mai aspra, dupa murdarirea unora, ce si-a facut datoria.Intrebarea pe care si-o pune, orice privitor, la puzderia de TV-uri, DACA e atat de "combativa"  DE CE n-a facut-o INAINTE?Asta e concluzia, care o va arde rau pe coana joitica.Dar e obisnuita cu arsurile!Ramn cu amarul,in euforia generala, ca aceste pedepse de care luam cunostinta zilnic, nu ne va mai returna VIATA pierduta si cumplita, distrusa de aceste javre comuniste.Daca am avea PAINE cat CIRC ni se va servi,am fi cei mai LIBERI si IMPLINITI!

Niciun comentariu: