miercuri, 1 aprilie 2015

Drama sfasietoare a disparitiei ...

accelerate, a Romanilor si Romaniei.Am hotarat sa mai fac inca un apel, la Romanii adevarati, deoarece in circul acesta gradat, cu fiecare zi trecuta,se cauta sa se acopere alte crime, savarsite cu calcul rece, de criminalii care n-au alt tel, decat BANII.In umbra arestarilor de "urmatorii",in urma circului cu "alesii" sariti de bratul Legii, drama teribla spre care ne indreptam, NU SE VEDE.Despre DEZMOSTENIREA RAPIDA, prin vanzarea pe nimic a PAMANTULUI. prin acapararea,cu concursul unor lacomi din interior,PADURILE NOASTRE se evapora,faptul ca NU MAI AVEM INDUSTRIE, ca am fost potopiti de moll-uri, care ne smulg banii existentei, si-i exporta in tarile de origine,secatuid visteria Tarii,jocul preturilor si al diminuarii traiului zilnic,tot mai multe implicari externe in tunuri teribil cunoscute dar care,la conspiratii externe, SE PUNE BATISTA PE TAMBAL, ar trebui sa ne cutremure.deoarece in spatele ACESTOR DISTRUGERI, nota de plata va fi NIMICITOARE.VOM DEVENI STRAINI in propria Tara(inca) si, parca n-ar fi fost destul,iata ca, prin diferite tertipuri ALESII NOSTRI, trimisi PRIN VOTUL nostru, sa ne reprezinte si sa NE APERE,printr-o SOLIDARITATE otravita, vor sa fie DEASUPRA LEGII.Adica NOI ii trimitem in Parlament sa ne apere, iar ei VOTEAZA legi, care sa-i situeze DEASUPRA.Nu vreau sa fiu inteles ca ma vait.Vreau sa vedeti si sa INTELEGETI ca EU,prin modestul colt, unde mi-am exprimat opiniile, am facut tot ce am putut sa va constientizez de acest PERICOL MORTAL.Daca veti avea puterea sa cautati pe postari mai vechi in anul 2o13, in ziua de 13 oct,veti vedea cat de simplu era reinscrierea in lupta politica a celor CARE POT SALVA TARA,adica VOI.V-am pus ,in amanunt si foarte simplu,pasii de urmat.Inca nu e prea tarziu, pentru ca in 2o16 sa schimbati aceasta stare de lucruri.E SINGURA NOASTRA SANASA.Avem exemplu lui 16 Noiembrie 2o15.Cu 1/3 din pamantul stramosilor nostrii, acaparat prin faptul criminal ca saracia si supravietuirea, indeamna vanzarea pe nimic,Parlamentul urmeaza sa dea(mai mult ca sigur,TACIT) o lege care va da dreptul mosnenilor sa vanda,vom pierde si codrul ce ne-a fost pavaza neclintita in Istorie,atunci VOM INTELEGE,DAR E PREA TARZIU!Fac apel si la Romanii raspanditi in lumea larga, SA NE SPRIJINE.INTRUCA VOR AVEA UNDE SA SE INTOARCA.Cinicii, vor face haz fiind 1 APRILIE.Cat IMI DORESC sa fie DOAR o pacaleala!

Niciun comentariu: