marți, 28 aprilie 2015

Tot de astia ne lovim?

Tot de netrebnici ,care parca iti sunt plantati special in drumul tau,numai pt a te sicana.Am de relatat un caz iesit din comun.Este vroba de Consilierul DE STAT, PISCOCIU.Caruia,dupa cum recunoaste i-am expediat 5 SETURI de acte in care reclamam 2 SITUATII.1-Ca,de 6 ani,4 hot definitive si irevocabile NU SUNT EXECUTATE.Si, in entuziasmul general prin schimbarea Presedintelui CREDEAM ca SE VA SCHIMBA CEVA.Incep sa ma indoiesc ca acest lucru se va intampla intrucat,disperat,am CREZUT ca 7 oameni, care si-au pierdut sanatatea pt ca acest individ, sa ajunga in acest post,vor fi salvati in ceasul al 12-lea Acestia AU LUPTAT!Desi are sub ochi cele 4 hotarari, imi scrie un mesaj, sa fiu mai la obiect.Fratilor,uite ce poate bubui mintea unui functionar PUBLIC.Ce trebuie sa descifreze orice plangere,DE LA ORICE persoana ce si-a pus SPERANTA in ea.Am observat ce urme adanci, a lasat limba de lemn.Daca nu o vorbesti risti sa nu fii inteles.De fapt eu il cunosc,ca jurnalist, pe acest neavenit in aceasta functie,de cand era in staff-ul lui Constantinescu,sub pulpana "matroanei" Zoe Petre.Care a "gospodarit"aceasta functie, de a iesit rezultatul dezastruos, cu care va ramane in Istorie.Mai am rabdare, sa treaca termenul LEGAL in care Presedintele TREBUIE sa-mi raspunda la scrisoarea deschisa.Dupa ce ne vom convinmge ca NU S-A SCHIMBAT NIMIC, incepem protestul.Revin acum si va precizez,nu luati de buna scaderea tva-ului.Desantarea in forta a controalelor ordonate de guvern,nu va aduce mai multi bani la buget,ci va FALIMENTA niste afaceri care dadeau de lucru la mii de oameni.Numai aberatia de a impozita bacsisul,e de pomina.Daca nu-l dau, ce mai impoziteaza?Aici intervine al doilea factor,daca eu,tu,el nu da,ospatarii,cu lefurile cele mai mici,vor sucomba.Mai ales daca s-a bazat pe el si a facut imprumuturi la banca.O alta lovitura e ca,inaintea introducerii tva-ului la mancare,multi au scumpit in asa fel produsele ,incat cand va intra efectivtva-ul, preturile vor fi aceleasi.Cine castiga si cine pierde?In ce privreste declaratia lui Ion Iliescu,noua ne-a dat frisoane.In loc sa treaca aceasta aprobare prin CSAT,el a dispus,ca un stapan ABSOLUT.PUTEA SA NE VANDA SI TARA.

Niciun comentariu: