joi, 16 aprilie 2015

Pacat,pacat de sangele varsat.

Am atipit si periplul cu tecomanda, m-a aflat la antena 3. Diminieata cand m-am trezit,p rima si cea mai jignitoare iformatie,calda si tandra,rostita de o fatuca, care repeta stirile de aseara,anunta asa cum spuneam, cu duiosie CE FACE MAZARE in beciul Domnesc.Dupa adulatuia aratata lui CHE Guevara,dupa desfraul adus la rang de normal, acesta nu RETRACTEAZA NIMIC.Cum poti sa vorbesti si sa-i pomenesti in apararea TA,pe cei cazuti in 89,cand tu ii canti osanale, unuia care a decapitat mi si mi de asemenea oameni.M-am intrebat,cum poate o fatuca sa urmareasca de 'zdemii de ori sa aduca in fata marelui publica"drama" unui comunist care nu s-a dezlipit,pana la arest,de basca rosie a lui Che Guevara?Raspunsul imi intreste sustinerea, ca TOT comunistii dicteaza.Ca otrava aceasta nu ar fi avuit decat un "doctor"punctul 8 de la Timisoara.Ca cei care conduc destinele trustului Intact,in lipsa mogulului, urmeaza LINIA acestuia.Cine si ce a fost mogulul?TOATA lumea stie.Ce e de "aplaudat" e faptul ca s-au "rafinat"atat de cumplit incat,dupa ce a pus pe butuci orice perceptie, ce nu le este favorabila,iata,in America a ajuns sa-i prosteasca (nu de tot,au obtnut locul 2) si pe ziaristii de pe mapamond.Dar,daca te uiti atent la PATICIPANTI,iese imediat la interval,perceptul comunist pe care l-am mai amintit"mai rasfirati tov, mai rasfirati" Si sa nu credeti ca doar "ramasitele" fostului regim practica aceste sfidari.Una si mai mare si mai dureroasa a fost cand un ziar din Grand Britain ii aduce OSANALE ,cui credeti,LUI MAZARE de care am facut vorbire. Plangandu-l ca avea un salariu mizer de DOAR 1000 de lire sterline cca 5500 lei.Si ca daia a furat.Si tot cu gingasie arata ca-i "placea viata"Oare redactorul sau seful lui nu s-a gandit la cei pe care i-am lasat insangerati pe caldaramul Pietii Universitatii(unde am fost NOI) ,.sau in alte locuri fiebinti,in 89?Faptul ca am calculatorul sub o severa cenzura,ma impiedica sa trimit un protest al agentia din Romania ,Roiter.In cele afirmate in postarea de ieri,viata mi-a batut cifra,aceasta ajungand la peste 4300 si va urca,proband intr-un mod simplu,manevra LOR.In ce priveste mesajul trimis Presedintelui Iohannis,postat pe blog,NOI VOM ASTEPTA 3O DE ZILE,Apoi VOM HOTARA FELUL PROTESTULUI.ACESTA VA FI PRIMUL PROTEST in favoarea respecatarii legii sun noua Presedintie.SA VEDEM DACA PRESEDINTELE v-a intelege

Niciun comentariu: