joi, 11 iunie 2015

Alt comunist imputit...

E prea blanda afirmatia din titlu deoarece ,la decalaratia la adresa Romanilor, NEVOITI sa plece in lumea larga,citez, degeaba castiga ACOLO 1500 euro,trimite 700 acasa,copii devin golani,iar sotia, o curva.Dragii mei, am fost revoltat, dar am si ocazia sa le reprosez tuturor ca,la 25 d ani... comunismul a disparut.NUUUUU!Iata alta dovada, din multele postate pe acest spatiu, in care arat, CUM ne privesc, CEI.CARE NU SE LASA DUSI, CU NICI UN CHIP.Iata, inclestarea cea de pe urma!S-ar putea sa se ajunga chiar la confruntari violente, deoarece ,LA CATE AU FACUT,vinovati stiindu-se, vor deveni de necontrolat, de frica.Dar avem ac de cojocul lor.Si daca,Ministrul RUS nu va fi DEMIS, cu NOI si-a gasit beleaua! Nu putem sa mai toleram, ca au distrus Tara si acum ajung sa ne denigreze.Nu le ajunge, cat au furat!Trebuie sa ajungem la CARE pe care,dupa ce ne-au jefuit si ingenunchiat, atat amar de vreme?Discutia despre DEMOCRATIE care se sprijina pe PARLAMENT e o discutie a la radio Erevan.Bicicleta nu a fost daruita,ci a fost furata.Adica mai mult de jumatate, au ajuns in Parlament, cu vesnicul un pui,un kg zara,o bacnota rupra-n doua,si altul,  pe care l-am insinuat si ieri"imi dai,iti dau"De la acest fundament, bazat pe ticalosuie,Parlamentu NU este Democrat!Vedeti bine ce miros pestilenial vine dinspre PDL.Vedeti bine ce frictiuni e intre liderii PNL. Care ar fi putut sa reformeze din interior,construind din cele 2 partide,cu cei nepatati,o OPOZITIE COERENTA! Dar daca AIA sunt RUPTI tot din AIA?Exact ce am spus ieri despre FSN! Un vizitator ma ia de sus, pentru greselile pe care(recunosc) le fac.I-am dat raspunsulcalar,mai tata,daca iesti destept DE CE nu faci si TU acelasi lucru CORECT?Nu mi-a mai raspuns.Si sunt dator cu o completare.Avem graoaznic de multi, ca cel de mai sus si,CONCLUZIA?Toti se dau vioi si nu fac NIMIC.Si de aia suntem unde suntem, si suportan ce suportam!In ce il priveste pe Triceanu,prin atitudinea expusa pe toate tv-urile E CLA.Din Liberal PUR a devenit COMUNIST in descompunere!

Niciun comentariu: