luni, 29 iunie 2015

Ziua pierderii sau....

consolidarii Democratiei.Am lipsit, fiind internat cu o boala si m-am externat cu 2.Astazi e o zi DECISIVA, din mai multe punce de vedere.In nesfarsitul razboi Romano-Roman ,au aparut, pentru deruta "forte"noi.Daca saptamana trecuta subiectul principal era PM Ponta,acum ,azi,  avem PROBA ca am fost nevoiti sa alegem un Presedinte cu RAUL (cazierul) cel mai mic.Iata cum,dincolo de ignorarea noastra, prin a nu ne raspunde la scrisoarea deschisa, Presedintele si-a dat in petic.L-a nominalizat pe TRADATORUL M.R.Ungureanu, sa candideze la functia de sef SIE.Netinad CONT ca, pe vremea cand a fost  MINISTRU DE EXTERNE, MRU a  DONAT, fara ca CINEVA sa-l traga la raspundere PENALA, patrimoniul lasat de marele Roman Ortodox GOJDU.Care,, PRIN testament, a lasat mostenire, spre folosinta,Romanilor ortod. din Ungaria si Romania. un patrimoniu de peste un miliard, de $.MRU a semnat,piererea ei,fara nimic in schimb.NOI, Asociatia,am facut plangere penala ,am adresat-o Parchetului General ,la vreo 2 luni,plangerea ne era restituita, intrucat NU respecata cerintele Codului nou de proc penala.Si dupa toata tevatura, dupa incriminarea de catre PNL ,dupa manifestatia la care am participat in Piata Universitati si am reusit sa-l dam jos, iata,coteletul Kobe si produsele de ingrijire corporala,trecute la decont, pe banii publici,vrea iarasi mai mult decat a fost.Daca UNPR voteaza cu PNL, si-a semnat sentinta de sinucidere,intrucat erau bagaj in caruta PSD,majoritatea nefiind ALESI, ci MIGRAND.Daca se formeaza o ALTA majoritate si PSD e infrant,urmarile vor fi grave.Ce ne mai lipsea,intrucat mergeam spre bine,decat o CRIZA?SI de ce ,DIN BATALIA ACESTORA,DE FIECARE DATA,TARA   PIERDE(ADICA NOI)Pentru ca cei aproape 60% ,scarbiti de politica,involuntar,face jocul celor 40% (comunistii)ce se edisloca.Vezi cazul PRM.Reinscris de activistul PCR CIONTUL.Fiind al 3-le activist(dupa VADIM si FUNAR) ce "resapeaza" un brand trecut in Istorie.Apoi ALDIS,cu Tariceanu si Constatin,de rasul lumii.Apoi,inclinarea balantei va fi,sunt sigur, decisa de UDMR(ca intotdeauna)Dar cea mai asteptata proba este motivarea RECURSULUI IN ANULARE A HOTARARII DEFINITIVE a D,nei Rarinca.Daca maine se va vota MRU, adio liniste!In curasnd NOI va vom prezenta SOLUTIA!

Niciun comentariu: