vineri, 5 iunie 2015

"Sa tariti bine"

Titlul acestei postari mi-a venit ,analizand "prestatia" Presedintelui Iohanis.Si Basescu,ne-a impuiat capul cu acest slogan din titlu,dar Romanii s-au prins si,ca de fiecare data cand nu aveau ce face, au "produs"bancuri si cimilituri.Or,ultimile actiuni ale Presedintelui,Decorarea unui Prelat numai pt faptul ca sotia acestuia e de aceaiasi confesiune si inaugrarea unui sediu SRI,ma face sa am frisoane  la sloganul "lucrul bine facut".Nici in cele mai negre visuri ale mele si ale camarazilor mei,nu ne inchipuim ca O VOM LUA DE LA CAPAT, cu contestarea.In loc sa iasa si sa vestejeasca atacul criminal impotriva D.nei Judecator Baltag Presedinta Asociatie Magistrtilor,Presedinele taie panglici.In loc sa fie vehenment cu cea mai cumplita provocare la adresa Democratiei(e vorba de contestatia in anularea unei hotarari definitive si irevocabile in cazul femeii urgisita de Sefa ICCJ,Stanciu)el isi pregateste vacanta.Or situatiile evolueaza si trebuie URGENT,ca Presedintele sa aplice prev Constitutiei care ii cere a fi MEDIATOR.Sa puna ORDINE in CSM putand fi vectorul de schimbare intrucat tot Constitutia ii permite SA PARTICIPE la sedintele acestuia.Daca aceasta SE JUDECA,la presiunea CSM,  se deschide cutia pandorei si Libertatea noastra,castigata cu atata suferinta si jertfa,se duce pe apa sambetei.Am datoria morala sa aduc in spatiul public,CAT MAI DEVREME, asemanarea dintre cele 2 sloganuri.Primul ne-a facut sa degeram luni in sir in Piata Universitatii si in Piete celtrale din alte orase.SI SA PIERDEM 10 ANI DIN VIATA.Sa ia atitudine in cazul Baltag(noi asteptam sa fie discutat de URGENTA in CSAT) Piata Universitatii ne asteapta.Dar DE CE sa ajungem DIN NOU SA PROTESTAM, cand prin vot am CREZUT ca ne-am eliberat?Sa nu putem sa ne oranduim temeinic VIATA ,nu pentru NOI, ci pentru cei ca ne urmeaza?

Niciun comentariu: