vineri, 17 iulie 2015

Atentie Romani..



TREBUIE, dupa cum au votat alesii nostrii,sa va comletati STUDIILE JURIDICE.Musai!Intrucat noile coduri penale si de procedura penala,daca nu ai asa ceva ,iti returneaza plangerea INDREPATITA.Chiar si cu mai multe  probe, noul cod de proc.penala prevede,citez din art 294:in situatia in care, plangerea sau denuntul NU INDEPLINESTE coditiile de FORMA, cerute de lege,ori descrierea faptei este incompleta sau neclara,SE RESTITUIE pe cale administrativa petitionarului , cu indicarea elementelor care lipsesc.Am depus o plangere penala impotriva lui Ion Iliescu si a 3 secretari de Stat care avand ca obiect DISTRUGEREA ARHIVEI SSPR.Deci,distrugerea unei arhive a unui minister,daca nu cunosti legea,mori cu dreptatea in guse.Chestia e mult mai adnaca.Vazand ca n-au reusit cu "gaselnita" medierii,istetii din Parlamenmt,a bagat aceasta soparla.Ca,sigur,sa apelezi la un avocat.Dar oamenii simpli ai acestei Tari,CATI isi permit, sa apeleze un avocat care,sub 500 lei,nici nu discuta.Stiu se vor revolta cativa av. onesti,dar grosul ramane, cum am stabilit.Sa revin, intrucat era vorba de un grup condus,numit si dirijat in acesti 25 de ani de Ilici Iliecu,m-am adresat DIICOT.si primesc plangerea retur cu sugestia sa descriu mai pe larg ce am constatat.Dar,logic, DE UNDE sa stiu amanunte eu,un petitionar care,dinafara, am constat ca din arhgiva LISESC 5 seturi a cate 2-30 de dosare?Aveam caderea sa fac cercetari,sau procurorul caruia i-a fost repartizata lucrarea sa le faca.Si iata,cum drptul cel mai sacru intr-o Democratie,dreptul la petitonare,e SUPRIMAT hoteste, de alesi.Cititi raspunsul postat,mergeti la art 294,si STUDIATI.Dar,latura su7bterana a sortii unuia care a apelat un avocat,intr-o postare viitoare.

Niciun comentariu: