marți, 14 iulie 2015

Fragmentarea PSD prinde viteza...

Iata ca,prin evolutia evenimentelor politice,cea mai stringenta situatie, e involburarea si lupta pentru putere.In care nu se mai tine cont de interzicerile legale,de simtul valorii(n-au avut niciodata) fac ca diversi "lideri" sa inceapa lupta in interior, pt putere.Ce n-au inteles PSD-isti e ca TREBUIAU sa se REFORMEZE.Sa-si intoarca fata si sa-si RECUNOASCA greselile,crimele si distrugerea celor multi,atat in dictatura, cat si 25 de ani, DUPA.Tot Iliescu e adulat,Ponta care era o "speranta" a schimbarii, a ajuns,public, sa se compare cu Nastase."Garda veche", face si desface tot, in aceasta Tara.Noroc cu DNA ce a aplicat un pecept comunist"mai rasfirati tov...mai rasfirati".Jocurile haotice(vezi numirea lui MRU), sunt bine regizate si ce constatam?Ca presedintele actual, a inceput sa tine isonul, celor care il vor pe Ponta JOS si,discret,inlocuieste institutii si oamnei care "miscau in front" cu oameni nepregatiti dar servili.Cere demisia PM Ponta, UITAND ca face un serviciu enorm PDL, ascuns in PNL, ca cei urgisiti sa  UITE, crimele savarsite, impotriva celor multi.Unii si de frica dosarelor si a trecutului, ce nu e cunoscut.Rotirea cadrelor se face mai finut,inlocuirea celor care "misca-n front" cu cei servili, datorita dosarelor, sau a "minunilor" savarsite in dictatura.M-am convins si am sa va dau 3 exemple.M-am adresat APADOR-CH 'marelui Prof Parvulescu.Am primit 2 em. in care precizau ca N-AU INTELES(asta e o tactica f. raspandita).Dupa ce le-am expediat un set de acte, pe care si un trecator l-ar fi inteles.Am solicitat Comisiei de Etica a TVR,  sa ne sprijine.Dupa 4 luni,la insistentele delegatiei noastre,ne-au comunicat ca "problema e in studiu".Pe acestia i-am reclamat la Comisia Nationala impotriva discriminarii.Si acestia, dupa 4 luni,imi comunica,citez,"nu putem sa mpunem schimbarea grilei TVR.Acest verdict a fost dat de o liota de functionari.Cu drept de recurs.Si uite asa neocomunistii ajunsi in aceste posturi iti distrug viata din nou.Presedintele ales,in loc sa ne raspunda la scrisoarea deschisa, adresata in Februarie a.c,el se plimba.Nici o MASURA favorbaila celor multi care si l-ar fi dorit INCET si BUN pt cei multi.Observ ca EL se indeparteaza cu viteza sunetului de SPERANTELE noastre.Sa asteptam(va fi rapid) rezultatului razboiului intern, ale luptei pentru sefia PSD.Geoana a facut prima ruptura.Dragnea,desi are interdictie (cu referendumul) trage sforiule de a fi intaiul.Va concura?

Niciun comentariu: