vineri, 11 martie 2016

Cangurii Politici..



Apar tot mai des, in viata cotidiana.Dar "efervescenta" e inca timida.Mai ales, cand nu te orientezi corect,ci la plezneala.Azi,ma voi ocupa de un Deputat, pe care il cunosc de la primul mandat.Si mi-am pus intrebarea CUM poti sa ai 2 fete,una pentru provincie si una pentru Capitala.E vorba de Dr Tudor Ciuhodarul.Care la Iasi e f.apreciat ca Medic,iar fata de Capitala e plina existenta  de taradari.A plecat de la PSD.apoi UNPR,apoi iar la PSD,apoi la PP-DD,apoi independent dar sprijin la vot pt PDL si.impreuna cu o alta "podoaba" Liliana Minaca,ce n-a limpezit "aportul", la acoperirea de ridicol si afaceri murdare, a Loteriei Romane.Pe care l-am asteptat la o cafea,in bufetul Camerei, circa 2 ore.Chiar vroiam sa ma lamuresc.Am stat 2 ore si am baut 2 cafele deoarece,de 26 de ani de cand sunt acreditat,n-am trait o asemenea VITEZA de VOTARE.O gramada de legi, in care Presedintele Zgonea, parca era un automat.Legea nr,se supune la vot,cine este pentru,225 pentru, nici o abtinere,e cineva prezent in sala care....A venit Dr Ciuhodarul,,ne-am salutat,dar intre timp,am primit o informare, ca interlocutorul "sarise"(a cata oara?) in barca care se scufunda, a UNPR .Pentru  ca, un nr de 6 Dep., a trecut la UNPR.In timp ce altii (chiar si din UNPR) au sarit in barca PSD.Care face recrutari intense, pt a nu pierde majoritatea din Parlment, intrucat,din cate se vorbeste,Ontanu Pres.interimar, le-ar fi arata pisica.In Tara creste tensiunea, in urma faptului ca CCR, a votat interzicea la ascultari, ale SRI.Nu cele legate de Securitatea Nationala,ci a borfasilor mai mari sau mai mici.Singurii abilitati fiind Procurorii.Primul care a sarit ca ars a fost(a-ti ghicit)"marele" Sorin Oprescu.Faptul ca, in mediu normal, a fost primit acest verdict, ca O SALVARE, a  celor care au facut partie la DNA si carare, spre beciul Domnesc.Si e cu ata mai dureros, sa asimilezi inca o durere ,langa gramada adunata.Dar nu perceptia nu e corecta.Inca de acum 10 ani, au fost sesizari, in acest sens si pentru a intra in legalitate, Curtea era OBLIGATA, sa dea acest verdict.Ce intareste,indirect,lupta impotriva abuzurilor si a monoipolului.Azi,Guvernul v-a indrepta,printr-o OUG intrarea in legalitate, a acestei masuri.Si fiti siguri,DNA isi va face datoria de acum incolo, cu corecturile necesare, tot mai eficient.E drept ca instantele,anul viitor, vor fi potopite de cei care se agata de cel mai mic pai.Vom asista  la un alt CIRC.Dar cu TOT MAI PUTINA PAINE.

Niciun comentariu: