marți, 22 martie 2016

Ce semeni.....

aia culegi, spune o vorba din batrani.Iata ca preocuparea publica, e acaparata de uraganul de "destainuiri" ale fostei nore a "sarpelui cu ochelari"(nu cu clopotei cum a afirmat un coleg).L-am cunoscut pe V.Magureanu, imediat dupa ce a fost implicat in Piata Universitatii.Cand l-a introdus,pe Marian Munteanu, impreuna cu cei 7 studenti,in Piata Universitatii,in '90,pentru a ne destabiliza.Eroarea facuta,de a nu-i "planta" de la inceput,ne-a dat posibiulitatea de ai urmari, pas cu pas.Si asa l-am descoperit.Am precizat in cartea mea,toate masurile pe care le-am luat, in privinta acestuia.Peste ani,m-am intalnit,la o conferinta de presa, cu V.Magureanu din postura de PRESEDINTE de partid.Dezvaluirile fulminante ale, nurorii e pe cale sa-i pulverizeze mitul de combinator desvarsit.Dar tarasenia cea mai mare e, ca nu se stie cine o menevreaza "din umbra"Pentru ca,se invesc 2 nelamuriri.Prima ,daca nu avea spatele asigurat,sunt sigur ca aceasta ar fi plecat dincolo, cu aceste secrete.Doi,Daca e implicat F.B.I, mai avem o bucurie, ca suntem pe maini bune.Revenind la cele normale,ieri a fost o furtuna intr-un pahar cu apa,la Senat(nedemna,cred eu,cel care l-a votat) starnit de "demisia" senatorului Pelican.Am fost martor la o "lucratura" comunista pura, chiar in holul senatului.Acesta,inainte de ora 16,oo, cand incepea plenul, a venit, a susotit ceva cu cativa reporteri de la TLevizii, acestia si-au pregatit camarele,deschiderea sedintei prezidata de Vicepresedintele Chelaru, a trecut in revista ordinea de zi,demisionarul a plecat la plen intrucat se striga preznta ,din gramada de tv, a mai ramas "fidela"B1tv.In durerea ce razbatea din vorbele spuse la necaz,demisionarul l-a acuzat pe Presedintele ALDE, din care facea parte si el.(desi noi l-am votat la alt partid) ca e misogin, ca el "nu e omul care sa-i care servieta" si tinea cu tarie ca,daca el a demisionat,sa demisioneze si Tariceanu.Ca din ALDE tot mai multi"parasesc corabia" ca filiale intregi pleaca spre alte zari,etc.La intrebarea spre ce partid se indreapta,a raspuns ca INCA nu s-a hotarat(sunt sigur ca le evalueaza economic)Am facut aceasta descriere intrucat in curand,vom vota din nou asemenea specimene.ROMANI TREZITI-VA.

Niciun comentariu: