luni, 28 martie 2016

Inceputul SFARSITULUI...



SE APROPIE.Toate intamplarile converg, spre acest DEZNODAMANT.Am rabdat,am sperat si speranta moare ultima.Am pregatit, pentru audierea la Parchetul Milita,ca PARTE VATAMATA in Dos Mineriadei, cea mai "consitenta" suma, cu care m-am indretptat impotriva criminalului iliescu.Pentru suferintele indurate in 90,pentru represaliile ordonate impotriva noastra in acest rasptimp,pentru distrugerea Partidului Revolutiei Crestin Democrat,pentru scoaterea cu ura a subsemnatului si a camarazilor mei.VA PLATI.Am vorbit de ura,acesta e,organic si parte din caracterul sau, ce se poate proba prin EXECUTIA "binefacatorului" sau,Ceausescu.Si in cea mai mare sarbatoare a Crestinatatii,Craciunul.Asta diovedeste cat era de ateu.Si NIMENI nu misca!NOI ne-am facut datoria PANA ACUM,de acum vom face totul ca acest monstru sa ajunga langa Karagici ,LA HAGA.Pentru moartea acelor TINERI EROI,pentru mutilarea altor 4000,pentru milioanele de DRAME, savarsite asupra celor care au fost nevoiti sa plece unde au vazut cu ochii din cauza represaliilor, dupa mineriada "daruita" Bucurestenilor,dupa atatea nenorocirii,a venit timpul SA PLATEASCA.Si toti CEILALTI, CAT MAI CURAND, langa visinescu!Sunt sigur ca ne vom bucura de au ajutor extraordinar din partea  celor raspandiri prin  lume de ciuma rosie sadita si crescuta de acesti TRADATORI!Dar,in asteptare,un cantec amar,interpretat de o Romanca ADEVARATA ce ne-a reanviorat CREDINTA.Iti multumesc Virginia Irimus pentru aceasta alinare!..

Niciun comentariu: