luni, 21 noiembrie 2016

Marea pacaleala (2)

Asa cum am promis voi detalia arestarea numitului adrian sanda,fost Secretar de Stat pentru problemele Revolutionarilor.Dar inainte sa detaliez, vreau sa va comunic cu toata amaraciunea, ca ABIA ACUM, "factorii de decizie", au CONSTATAT, ca apropae jumatate din pamntul Tarii.....Or NOI am postat,pe acest blog,aceasta cumplita primejdie, inca CU UN AN IN URMA.Cand TOTUL putea fi stopat.Cand toti trebuiau sa SARA CA ARSI.Dar ti-ai gasit!Faptul ca sciu greoi si cu greseli se datoreaza,cum am mai spus,faptului ca eu,am fost RUPT de societate(aproape 2 decenii) si de evolutia ei, intrucat in traficul morse ,in coduri, nu prea ai timp sa faci acorduri, intre gen, nr caz.Api ma ghidez dupa un cantec din tinerete care preciza" nu conteaza cat de lung mi-e parul Ci CAT si CUM GANDESC.DE CE cat mai multi nu-mi urmeaza ex?Raspuns ,pt ca s-au resemnat sa-si duca viata in genunchi.Astept comentarii!Sa reiau situatiile, ce i-au dus in detentie, incepand cu "favoritul lui Iliescu "revolutionarul" cu certificatul nr 1 Emil Cutean.Care,ca si GEORGE COSTIN SI RECENT ADRIAN SANDA AU FOST PUSI IN ACESTE FUNCTII PRIN INTERVENTIA DIRECTA A LUI ION ILIESCU.DESI nu mai avea nici o functie in stat!Cea mai clara proba ca TOT criminalii VECHI,subteran,CONDUC!Si cand vezi pe las' puzderia de tv-uri, cum ne murdaresca aceste canalii ,decretand ca traim in anii '90.Dar manipularea este atat de cumplita, incat daca cineva spune ADEVARUL ,e catalogat ca perimat!Asta e tot o metoda comunist-triumfalista.E.Cutean a venit la sediul nostru, cu Dan Iosif.Si ne-a promis marea cu sarea(avem proba video) N-au facut nimic, pentru cei arestati,torturati,schiloditi, DUPA '90.Si carora JUSTITIA, le-a dat dreptate.Al doilea,george costin,si-a ambalat familia,a luat spaga,ducand-o pt 7 ani in detentie.Al 3-lea adrian sanda,vine din orasul-Erou Timisoara.Dat in gat de superiorul sau, ca fost colonel de securitate la STS.In noaptea de 21/22 Dec 89 DE SERVICIU (cum a fost "promovat ministru?.Iata inca o proba ca tot Ilici l-a numit.Inca o proba.Am crezut ca pentru ami salva camarazii,trebuie sa imi calc pe constinta si am trimis o delegatie la domiciliul acestui distrugator de Neam,pentru a face un pact.Sa incetez cu plangerile penale si EL sa-i dea ordin,  sa execute hot date de Justitie.Delegatia nu a fost primita si,la 2 zile dupa ce am fost in audienta, cu inca 2 camarazi,am fost atacat cand introduceam cheia in usa locuintei,mi-a fost infipat o seringa in pulpa piciorului drept,am fost gasit de un vecin intr-o balta de sange,am fost dus la UPU Floreasca,taiat,curatat si perfuzat cu 3 pugi de sange..ACEAST TRAIRE SUB TEROARE, E DOAR 1% DIN CHINURILE SI SUFERINTELE NOASTRE(VA CONTINUA)

Niciun comentariu: