marți, 1 noiembrie 2016

Uitarea....

e scrisa in legile omenesti.Asa suna o vorba, din batrani.Dar ce se intampla in aceste zile, cand se comemoreaza 1 an de la tragedia din  "Colectiv",durerea nestinsa, a celor ce si-au poierdut pe cineva drag,irupe cu si mai mare putere.M-a impresuionat si indurerat faptul ca "proaspata", aceasta tragedie a scos din casa cca 5000 de oameni cu simtire.Ce s-au vrut solidari cu cei care sufera.Flori peste flori,politiceni peste politicieni care ,piosi,vin sa se roage.Nu pentru sufletele celor ,plecati, in acea zi fatidica.Ci cu gandul la o baie de multime,datatoare de speranta pentru un nou mandat.Ca sa se relungeasca chinul de a constata,ca de fiecare data,ca nu s-a facut si nu se va face NIMIC.Decat furt,rapt si tradarea interesului Romanilor.Am spus mai sus, ca am fost impresionat de nr mare de participanti, la comermorare.Dar am fost indurerat, pt ca am contatat ca TOCMAI cei care s-au jertfit pentru ca NOI, sa avem drepturile de azi,SUNT LASATI IN UITARE.E vorba de cei peste 1000 de tineri si peste 4000 de raniti ce au fost dati uitarii.Pe blogul nostru aveti o postare video.de la punerea crucilor de la sfarsitul Testamentului in care o mama,plangea la fantana de la universitate dupa f singurul ei reazim,un tanra ce a fost impuscat cu un glonte exploziv si distrusa toata fata Oare aceasta fiinta cat si celelalte  mame nu AVEAU dreptul la compasiune si RESPECT din partea NOASTRA?Si,la comemorarile din acesti 26 de ani,in afara de noi,care,din putinul nostru, i-am pomenit,si i-am comemorat, dupa datina crestina,putini dintre participati, si-au mai amintit.Intradevar, a fost o drama,dar oare acei tioneri cazuti, nu aveau familii, care trebuiau sa fie consolate, cum se face in prezent, la puzderia de tv.uri, cu cei 64 morti si raniti,in cu totul alte circumstante?Oare nu merita sa fie POMENITI, cu aceasta comemorare?Oare chiar asa de spalati pe ceier, am ajuns?Oare sa nu ne putem reveni? DEPINDE DE FIECARE dintre noi.Aceasta durere, se suprapune peste indignarea cu care e udrea NE SFIDEAZA.Si vrea sa candideze.Impreuna cu o groaza de penali din TOATE formatiunile, participante. in alegeri.NE VOR PACALI SI DE ACEASTA DATA?Depinde  de VOI!

Niciun comentariu: