duminică, 20 noiembrie 2016

Marea pacaleala....

inceputa triumfalist (cum le place comunistilor), a inceput pe toata puzderia de mijloaca media ,subordonate mogulilor.Care fac si desfac,prin manipulare, orice fisura, care apare ca amenintare a puterii lor.Iata ca,in cea mai curata."deschidere"de aceasta data,ni se anunta ca "fosilele" din Parlament sunt "ejectate" si nu mai participas la alegeri.AICI E CHICHIREZUL!Intrucat, URMASII LOR, scoliti din banii furati(o parte), se INTORC MULT MAI PREGATITI, de a ne "cimenta" DESTINUL.Din care nu vom mai putea iesi, decat daca se intampla o neplata a pensiilor, (deja exista o gaura de 17 miliarde euro) sau o alta cauza similara,pentru a fi detonatorul exploziei mamaligii.In rest, o mare parte, s-au amagit si s-au impacat, SA TRAIASCA IN GENUNCHI!NOI cei care am intiat si condus ,in ,90 "PIATA UNIVERSITATII" si, prin aceasta, am adus Romaniei si Romanilor admiratia intregului mapamond,am incercat, SI AM REUSIT,sa refacem TOT CE A FOST  NECESAR, pentru ca  acel curent(singurul), care ne readuce, pe drumul cel bun si normal.Am incercat, inca cu 2 ani in urma,sa reanscriu Partidul Revolutiei.2av.m-au impiedicat.L-am gasit pe al 3-lea,un om integru,dar tinta dusmanilor, a fost sa ne inlature din alegeri ce urmeaza, deoarece NOI ne-am prins de "tranzitia"tata-fiu in viata politica.Dupa ce am reusit inscrierea,fiind in varsta(75ani) dupa 4 tentative de omor,dupa peste 100 de infr savarsite aspra mea,(si lasate in nelucrare de "autoritati") am inceput sa caut un OM DEMN, care sa duca MAI DEPARTE, acel spirit de Libertate.Primul  a fost Prof Univ Cioroianul.Un cameleon!A urmsat Florin Zamfirescu.Ce era necrutator in '90.Acum,desi i-am spus ca am documente,mi-a "recoamndat" sa le las la portar.Ca sa aflu, ca s-a inscris la Alianta lui M.Munteanu, pentru adierea de miros de bani.A urmat "marele Av PIPEREA.Excelent profesionist dar gaunos, ca om..Mai am 3 optiuni.Daca  si acestea vor fi abil evitate,am una de rezerva.Scandalul cu a .sanda si "revolutyionarii" NOI ,care suntem IN DREPT, sa ne numim asa, dupa ce 23 de complete de judecata, ne-a investit, prin 5 hort,def si irev,SFIDAM pe oriuce cretin sau dezaxat, sa ma foloseasca cuvantul de Revolutionar,  la cei care au fost remunerati ca mercenari ai LOVITURII DE STAT.Fac aceasta precizare,  pentru ai atentiona ca cele spuse,avand acoperire acele hot,ne dau dreptul sa actionam in judecata pe ORICINE MURDARESTE ACEL MACEL LA CARE NU A PARTICIPAT.Dar lingai in c..l mogulilor(comunistilor fosilizati) pentru 30 de arginti, MURDARESC o pagina de ISTORIE  a Neamului Romanesc(va urma)

Niciun comentariu: