duminică, 5 februarie 2017

Prima Victorie...

nu este faptul ca,peste cateva clipe, va incepe o sedinta de Guvern, care va avea ca obiect de lucru, A N U L A R E A OUG CONTESTATE.Ci un lucru, ce majoritatea SCEPTICILOR, au fost redusi la TACERE , prin nesperata RIDICARE din tarana, spre DEMNITATE si LIBERTATE A ROMANIULOR.ULUIALA, ce a blocat o lume intreaga.Actiunea aceasta e = cu "explozia mamaligii"din 89.
FRATI ROMANI. Ma adresez voua, cu rugamintea sa ne sprijiniti, deoarece NOI, cei care nu am incetat lupta, din dupa amiaza spargerii mitingului dictatorului, care ne promitea 100 de lei la salariu(ce coincidenta)Ma adresez voua,internauti isteti,sa ne sprijiniti sa facem cunoscute ADEVARURILE din aceasta perioada, intrucat,asa cium am mai afirmat,suntem CENZURATI DRACONIC si ni se interzice ORICE ACCES la mediatizare.Mobilizati-va numai cum VOI stiti, ca sa aflati ADEVARUL, evitat cu incrancenare, deoarece prin probele video pe care le detinem, putem contura o cu totul alta ISTORIE, a acestor 27 de ani.Aceasta e si TINTA noastra, a celor care am respectat adevarul, TRAIT SI SIMTIT..Nu mai vreau sa urmasii mei sa invete,cu am mai postat,istoria nedevarata, pe care generatia mea, a trebuit sa o cunoasca,Istoria roler, unde un om al stazii ,ce isi facea veacul la poarta fabricii de bere Grivita,fiind beat si in cadere facandu-si un cuci a fost facut erou national(vasile roaita)Trecand la clipa curenta, va rog sa dati mai departe interventia NOASTRA energica, care a contribuit si a OBLIGAT PSD, sa CEDEZE.Am sesizat,LUNI, Curtea Constitutioinala, ca psd se FACE VINOVAT de ATENTAT la STATUL DE DREPT si sa abserve, ca au fost incalcate prev art 30 alin 7 si art 40 alin 2,din Constitutia Romaniei si care prevede ca psd care a savarsit acest fapt TREBUIE DESFINTAT!!!!Pentru a ne sutine aceasta cerere am arata ca in spatele incidentelor cu "ultrasii" sta codrin stefanescu, depunad hot jud..care a fost declarata TARDIVA, DUPA 20 DE ANI de ancheta a plangerii penale si probele depuse,impotriva celuis infractor c.s ,inclusiv dovedirea, mituirii,de actre acesta, a judectoarei Valeria Popov si grefierei sefe Lia cu cate 3 mili.lei, pentru a ne retrage personalitatea juridica,impiedicand accederea, in algerile din 1996, a 1118 candidati ai Partidului Revolutiei Crestyin Democrat, edificat la data de 7 Iunie 90.Aseara am venit cu venerabila portavocer din 90,dar sunteul sutelor de vuvuzele m-a dus cu gandul ca acestea seamana ca 2 picaturi de apa cu sirena vaporului lui basescu cand da semnalul ca se scufunta Ce clipe D.le!La ora 17,oo voi fi din nou inn Piata si voi face cunoscut aceste bucurii ale invigerii CIUMEI ROSII!!!

Niciun comentariu: