luni, 6 februarie 2017

Si a FOST si ziua a-6-a....





Bucurie enorma,de nedescris, in Piata Victoriei, dupa ce am indurat frigul,ploaia si provocarile,f putine la o asa manifestare.S-a vazut, de la primul moment ca experienta NOASTRA ,a celor ce am initiat si condus,in 90-95 nesfarsitele marsuri si mitinguri de protest.Am hotarat sa stam alaturi, fara sa intervenim,pt ca momentul, era o irupere din strafundul sufletului, a vointei de a se descatusa,de a se ridica din tarana si de asi recapata, DEMNITATEA si LIBERTATEA.A liupsit masurile de SIGURANTA pe care NOI le luam,inabusind din fasa,orice provocare, intr-un mod efcient si pasnic,asugurand securitatea fiecarui participant.Ieri,cand fiecare si-a aprins celularul, am simtit,solidaritatea.Aceste zile inaltatoare , s-au safamat in sufletul meu,cand TOATA aceast comuniune, a anuntat un moment de reculegere, pentru cei din Colectiv.Ca OM, care am avut norocul sa scap, din macelul din 21/22 dec 89, din Piata Universitatii, m-am simtit socat, de UITAREA in care au cazut, acesti MARTIRI,din '89!Pt ca daca EI nu faceau sacruificiul, ASTAZI Romanii din toata Tara, ,la cea mai mica miscare,securitatea ii faceau disparuti.Am incercat sa vorbesc la poprtavoce, pe margine, intrucat vacarmul din Piata, era cumplit.Dupa cateva fraze, aratand acest gest de uitare,multi se indeparatau.Am ramas in memorie cu 2 momente,1.o pustoaica cu o pancarda sugestiva si 2, o batranica,amandoua aducand la lumina 2 situatii diferite.Comparati-le! In ce priveste aprinderea celularelor,am discutat  cu un grup, despre incheerea,dupa 10 zile, de o actiune-soc,cu o mobilizare Generala,la ora fixa,in care sa aprindem fiecare, unde se afla,cate o lumanare, in memoria acelor MARTIRI,amplificad si multumind Dumnezeului NOSTRU, ca si-a intors fata catre noi,dupa impuscarea dictatorilor in ziua sfanta de Craciun.In ce priveste ABROGAREA ,e o incercare suibtila de a potioli acesta involburare,pericolul e ca va merge in Parlament,indiferent ca au emis OUG nr14/2017,acolo avand majoritatea Parlamentara...Dar vom fi cu ochii pe EI.Si vor interveni si finalizarea Curtii Constitutionale,+ancheta DNA+...Sunt nerabdator si astept hotararea Curtii in ce priveste solicitarea NOASTRA.Din discutii, in aceste 6 zile,TOTI au pariat ca,dat fiind nr mare de Judecatori "fosti psd-isti" ( cazul Presedintelui V.Dorneanu),s-ar putea sa nici nu ia in seama ,solicitarea NOASTRA.Eu,care i-am suflat in ceafa, pe perioada cat a fost parlamentar,pariez ca D.l Dorneanu va demonstra ca MERITA ,prin obiectivitate,postul pe care-l ocupa.Sa asteptam!Cat despre cele cateva sute de manifestanti de la Cotroceni,NOI nu-i condamnam!Deoarece si pentru LIBERTATEA LOR, de a avea alta OPINIE,au murit acei copii.Daca vom ajunge, ca Partidul nostru sa intre in Parlament, (si sigur va intra) vom institui cel mai inalt ordin civil pt eroi ca Procurorul General Augustin Lazar!Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu: