joi, 9 februarie 2017

Si a fost si ziua a-9-a....

in ciuda celor care se intreba, ca deobicei(nedumeritii..) Ce mai vor si astia?Cu referire la tabara adversa.Numai ca,in aceste 9 zile, s-a doveit,daca mai era nevoie,ca o convocare sustinatorilor, e OBLIGATORIE pt cei adusi cu microbuze, autobuze DIN SARCINA DE PARTID.Am gasit in Cotroceni,multi functionari din primarii, fidele PSD.confirmate aceste realitati, de persoane care erau nemutumite, de acesta "corvoada"Plus ca am dat si preste 2 vajnici si strasnici "aparatori"ai Guvernului Grindeanu,aceiasi care tremurau,la protestul din Piata Universitatii, impotriva lui Basescu si Guvernului Boc.Numai ca am aflat ca acestia sunt "disponibili conta cost"oricui care "contribuie "intre 100 si 300 zilnic.Aseara m-am indreptat spre Piata Victoriei, la 19,05 m-am urcat in metrou si abia la 19,50 datorita unei mari pene de curent,ajuns in Piata,Acelasi sentimen simtit cu 27 de ani in urma,parca am ajuns in Piata Universitatii din 90.Acelasi sentiment curat ca,desi nu ne cunoastem decat din vedere,CREDEM IN ACELASI IDEAL.Acesta e un LIANT, ce nu poate fi anihilat de nivi o diversiune.Asa cum am mai spus(si acum se adevereste)ciuma rosie,moare dar nu se preda.Am afirmat ca ei cedeaza aparent si iata,  se adevereste.Nebuloasa,intretinuta "eroic" de pupincuristi din presa, a bagat in trepidatii, o mare parte din cei care sunt in ceata.Deoarece comunistii(care actioneaza,ca pe vremuri si dintotdeauna, numai la adapostul intunericului) vor isca o mare confruntare, daca Curtea Constitutionala, va declara Contitutionala, OUG 13.Maine incepe sa se aplice si va fi o REVOLTA GENERALA.Care TREBUIE impiedicata, prin anuntul Procurorului Generat, care e no1, in toipul incrderii,ca NU va intra in vigoare.Numai asa se poate stopa, acesta invrajbire fatisa, de catre activistii din tenebre.Sa asteptam VERDICTUL CURTII si apoi vom vedea!

Niciun comentariu: