marți, 14 martie 2017

Gata,am inchis....

Acest gand mi-a venit cand, am vazut declaratia unui fost Campion!Ce il aveam,singurul,in cel mai delicat sertar al sufletuluiu meu.Pe Nadia si pe Ilie i-am scos,am moitivat pe acest blog,motiveleMai ramasese-si tu (suntem = ca varsta)Care,in cumplita dictatura,era un reazem si un indemn.La DEMNITATE.Au atrecut anii, si respectivul a inceput sa se manifeste, din ce in  ce mai CINIC.Mai SFIDATOR!Am pus asta, pe INRAIREA , necesara supravietuirii, intre rechinii in mijlocul carora,trebuia sa existe, pt a face afaceri.A venit alte si alte provocari, dar carora nu le dadeam insemnatatea cuvenita.A venit "operatiunea" BALC, care prin monstruozitatea ei si lipsa unei minime griji, fata de niste animale,m-a determinat sa nu-l mai bag in seama.Ca acum,dupa declaratiile date la un post tv,m-ai convins de caracterul gaunos, avut de cand ai pasit in viata.Prin declaratia ca,citez"dupa HOT mai ramane ceva ( adevarul spus de un profesionist) dupa prost, nu mai ramane nimic"Oare ,prin aceasta, a vrut sa ne sfideze avand acea avere?Sau  s-a dat in fapt, ca cei care au vazut acesta declaratie, sa-l dispretuiasca? Cinismul, dublat de sfidarea cetatenilor acestei Tari, mai are cineva curat sa-l mai trateze altfel, decat cu siktir?Momentul decisiv, in care l-am ejaculat(stim noi cui apartine..) din acel ungher trainic al sufletului, a venit cand,aiurea se intreba DE CE  n-aveau AUTORIZATIE, acei demonstranti din Piata Victoriei.Bai nea ioane,folosesteti mintea de pe urma, si fa ceva corect pentru Tara in care te-ai nascut, fie si  numai, pentru ca te vei INTOARCE in pamantul EI.Care,dupa micimea sufletului tau,s-ar putea sa te refuze cu toate miliardele tale.In fata lui Dumnezeu te prezinti cu fapte bune, nu cu valori trecatoare.M-ai determinat, sa te dispretuiesc si mai tare, cand ai afirmat ,ca toti cei aliniati la sugestia ciumatilor rosii,ca Piata a fost MANIPULATA.Ca sa nu mori...de ciuda,un om care are experienta acestor manifestatii LIBERE, de 27 de ai, iti confirm ca a fost INCEPUTUL ridicarii din tarana, in care,si tu ai partea de "contributie" Tine minte DUMNEZEU NU uita SI NU iarta.AMIN!

Niciun comentariu: