miercuri, 1 martie 2017

Nu putem fi....aburiti!



GENOCID forestier in fata sedilului Academiei Romaniei







Tot tam-tam-ul in jurul Ord 13 s-a stins(aparent), dar efectele ucigase,desi in mica masura,pe ici pe colo isi face simtita prezenta!Dar si mai tare ne mareste vigilenta, pt ca stim,din experienta ca,odata ce-si pun in cap ceva,cu orice risc,comunistii NU RENUNTA.Asa ca luati aminte ticalosilor, suntem cu suflarea in ceafa voastra.Peste TOT! Daca ne veti scoate in str din nou,acela va fi sfarsitul vostru!In ce priveste fentarea Staului de catre MNultinationale, NOI am deschis Proces ,la TMB,in Contencios, impotriva acestora care,de 27 de ai,prin vanzarea si contracost, a pungillor,fac RECLAMA GRATUITA, prin cumparatorii Romani.Am cerut Instatei sa ia  act de acesta grava infr. in conventii(care il scuteste doar in aria pe care se afla locatia) dar nu inafara ei)Ne-am constituit parte civila cu suma de  10.000.000 euro pe care intentionam sa-i folosim la ridicarea a 2 aziluri pentru cei care au luptat in Revolutie si sunt oamenii strazi.Nici un Presedinte din Lasii pe care i-am avut pana in prezent(chiar azi i-am adresat actualului Presedinte o scrisoare in acest sens) in loc sa-i cinsteasca ca pe niste Eroi, care le-au facilitat actualele trairi,i-a vanat fara mila si marginalizat, prin orice mijloace.Cand am iesit ieri de la Senat,in calea 13 Septembrie, vis-a-vis de Academia Romaniei,am obsrvat cum INTREAGA plantatie de salcami, a fost decimata cu drujbele.A cui o fi fost IDEEA? Ca moll sau ansamblu de... se va ridica.Voi afla,sigur si promit, ca vioi face plangere penala, impotriva acestui (sau acestori) criminal.Cand suntem asaltati de atat poluare ,praf , gaze,cum sa nu te doara o asemenea fapta? In ce priveste lupta noastra, de a face cunoscute victoriile noastre si pentru a reda credibilitatea, avuta in '90 Romaniei,am avut norocul ca,printr-o fiinta inteligenta, sa fac cunosatinta, cu un tanar care m-a incantat, prin deschiderea sa spre ACTUALITATE.Dar si sa TRADUCA actiunile noastre pentru a fi intelese.Ma opresc aici deoarece vom continua discutiile dupa 12 Martie

Niciun comentariu: