joi, 23 martie 2017

SI IATA....

ADEVARUL, spus cand acest monstru,MIRCEA DEACONU, a candidat la Euro Parlamenatre.Cand,pe acest blog, am sustinut cu probe, CA E UN FATARNIC, ca minte si va inseala,ca si toti ceilalti. Am fost admonestat, pe unde eram vazut.Ca sunt un inapoiat,ca nu inteleg nimic si scriu dupa ureche.Si iata,o proba zdrobitoare, ca am avut dreptate.Ca,asa cum a fost prezentat si incondeiat,M.Deaconu.Atunci,trebuia SA IA CALEA INSTANTEI.Si pentru a va readuce subiectul la zi, era vorba despre inaintarea in grad a sotiei sale, desi nu indeplinea prev. legale.SAi avea dosar!Si ,daca va mai amintiti, ce maraton a facut acest individ, ce s-a folosit de ce mai are Romanul mai pretios,solidaritatea cu cel oropsit.Si IATA,fratilor, cum "taxeaza" bunatatea voastra.Si-a ras in pumni,va considerat prosti si incaseaza de atunci circa 60.000 euro/luna din asta.Care, cu cea mai buna credinta ERATI CONVINSI, ca ACESTA e adevaratul Patriot, care isi va apara Tara.SI IATA cum tasneste lighioana, din acest prefacut.Care a pus in viata sa ,scoala de actor.Ca sa parcurgi drumul,de la respectat,pentru ADEVARURILE spuse pe acena, si purtarea recenta e o ARTA.Pe care acest individ ne-a aratat-o "in toata splendoarea".Proba cea mai napraznica si inconstienta, a fost cand si-a apostrofat fiul, ca a fost langa NOI, in Piata Victoriei.Somnul ratiunii naste..Deaconii monstruosi.De M Macovei, parerea mea e definitiva, avand sa-i platesc o politia de cand,in 1990,la Magurele mi-a arestat 3 oameni de baza si i-a anchetat .Dragii mei, AVEM TOT CE TREBUIE PENTRU A SCHIMBA SOARTA ROMANIEI.CEI CARE VOR INTELEGE,NE VOR SPRIJINI SA SCAPAM DE ACEASTA PLAGA URAT MIROSITOARE SI NE VOR SPRIJINI SA FACE PUBLICE LA  TVR MIJLOACELE LEGALE SI DESFINTAREA CENZURII CRANCENE, LA CARE SUNTEM SUPUSI.DE 27 DE ANI.

Niciun comentariu: