vineri, 30 martie 2018

A doua strigare...

in dos. "Mineriadei".Ce mi-a lasat un sentiment de "complot" Si de "organizare"! in profunzime!Complot, deoarecela acest termen a iesit in evdenta ,Judecatorul(care judeca si dosarul Dragnea/Bombonica) , la camera preliminara, TREBUIA, dupa proceduri,asa cum am fost chemati si noi,cei 1415 "parti vatamate" si "urmasi".Ca sa lipsesti si sa-ti trimiti avocatul in loc,trebuia sa ai MOTIVE intemeeate.Dar Iliescu, Roman & co, NU S-AU prezentatat.Cu exceptia "eternului"Miron Cosma, ce a facut scandal pe treptele Tribunalului, sustinad ca securitatea la fortat, SA ADUCA MINERII,Era GATA SA FIE COTONOGIT, de cateva victime prezente!O PRIMA OBSERVATIE,CUM AI CURAJUL SA TE MAI ARATI, IN FATA MIILOR DE BUCURESTENI SCHILODITI DE MINERI, CAND tu i-ai copndus?Apoi,CA OM,cunoscandu-i pe multi, SI CUNOASTEAM faptele din interior, AM C ONSTATATAT, CA TOATA PROCEDURA,de la inceput, S-A AXAT IN JURUL A 2 ORGANIZATII.deci manipulare, pentru a castiga timp,E vorba despre As. 21 Decembrie, la care T.Maries, NU AVEA ce sa cate, intrucat in '90, el era in Bistrita,iar Presedinte era NANCU!Am relatat pe larg cum, DUPA 10 ani de la provocarile, facute in cortul de la Piata Universitatii, in cele 53 de zile, cat am administrat Piata, cu Dinca si Av O Radulescu(d),(noi stiam ca l-a infiltrat sarpele cu ochelari ca si pe "idolul" m.munteanu) APARE ,dupa 10 ani,prin manevra, pe care am descris-o in amanunt,usuieste,repet "veteranii" si se INSTALEAZA, CU OAMNI ADUSI DE LA PIETSTI, ca Presedinte.Impins de la spate de" Dom 'profesor" plimbat ca niste "moaste" pe la puzderia de TV-URI, CAPATA GIRUL CREDULILOR SI ASA AJUNGE,ILEGAL,SA PUNA MANA PE DOSRELE REVOLUTIEI, RETURNATE DE CEDO.JUDECATORUL, A TECUT LA MOTIVELE AS.VICTIMELOR MINERIADEI.INEXISTENTA IN ,90. Viorel Ene atacat din toate partile,la interviul pe care i l-am luat,si-a facut,din aceasta cauza, mari dusmani.Si acum,va fac cunoscuta o diversiune, prin care vroiam sa aflu CE ROL MAI JOACA ILICI ILIESCU, IN VIATA NOASTRA(V-A URMA)

Niciun comentariu: