vineri, 9 martie 2018

Inca un obstacol....

pe care l-am constatat, in asa zisa opozitie,dizidenta,rezist ,etc.Din cei 28 de ani de jurnalism,experienta m-a invatat sa caut unde altii trec cu vederea(voit sau nevoit din diverse motive)Aceasta experienta mi-a dat ideea, sa fac un sondaj printre PARTIDELE NOU INMFINTATE.Dupa Legea Macovei,adica din 3 persoane.Ar fi trebuit sa fiu surprins dar,experienta ,la raspunsurile care au venit, mi-a confirmat ca aceasta Lege, e croita pe  sloganul de la stefa gheorgiu,MAI RASFIRATI TV,MAI RASFIRATI.Din 78 de Partide nou infintate, prin 78 de scrisori carora, le-am propus sa adere, la sustinerea unei petitii, pentru APLICAREA PUNCTULUI 8 DE LA TIMISOARA,mi-au raspuns....T R E I!!!! Din care singurul care a acceptat, sa vina la noi la sediu, sa parafam acest demers, a fost D.Cojocaru, Pres.Partidului "Vrancea Unita".Ulterior si el a "uitat" sa ne mai conmtcteze.Constatarea ca acestea sunt formate din: refulati din psd.pdl,etc cat si din cea mai periculoasa forma, de dictatori minusculi care,sunt convinsi ca sunt cei mai LUPTATORI mai DESTEPTI si mai PREGATITI, de lupta si raman, sa-si consume aceasta stare, CE CARACTERIZEAZA NEIMPLICAREA.Mi-a venit in minte acest subiect, avad in vedere borfasii ajunsi baroni,in PSD&Comp si care acum, fac spume cand"colectivele" citeste mafiotii) ii ignora.Ignoratii,in cel mai pur stil comunist din '80,isi fac autocritica,invoca ce mari servicii au adus PARTIDULUI,dandu-ne dovezi clare pentru scoaterea acestui blestem pastorit de ciumatii rosii,in afara LEGII!Veti constata,daca mai era nevoie,cata minciuna,murdarie(vazuta sau nevazuta) ce valori materiale si-au insusit si transferat, peste granite(circa 400 MILIARDE euro) pe care NOI,ii vom readuce in bugetul Romaniei, daca vom fi sprijiniti, in urmatoarele alegeri.Paruielile,loviturile sub centura,ridicarea fustelor,ne va da prilejul unora, sa RADEM ,in loc sa PLANGEM si sa ne TREZIM pana nu e prea tarziu.Si NOI,constienti ca e ULTIMA SANSA, ne-am pregatit temeinic penru aceasta.Ne-am, ales cu grija momentul in care sa revenim in politica, cu 3 crezuri: NIHIL.SINE DEO scris pe fiecare adeziune,Romania,PE VECI STAT UNITAR, si reazimul, din imnul Partidului nostru "NU LASA FRATE ROMANE,TARA TA PE MAINI STRAINE,NU LASA PITA SI VINUL,SA TI-L IMPARTA STRAINUL.Pregatiti-va sa vedeti CIRCUL  datorat NEIMPLICARII VOASTRE!
P.S Pe Florescu, prezentat la PRO-TV ca descoperit ca talent ,exceptionalul copil, e prezentat de NOI,pe asceast pagina,inca de anul trecut.Sa se stie!

Niciun comentariu: