marți, 13 martie 2018

Inca o crima cumplita...






Savarsita cu diabolica persevereanta, de fosti si actuali comunisti.NUMAI ACESTIA POT FACE ASEMENEA INIMAGINABILA BLASFEMIE.Mie unuia,nu mi-a venit sa cred, cand am primit nu unul,CI TREI raspunsuri, care m-a revoltat pana dincolo de intelegere.Ne-am angajat, in fata Instatei la legalizare,ca vom apara cu ghiarele si dintii, orice actiune care ar umbri moartea MARTIRILOR NOSTRII.Am mai postat stiri, cu lupta noastra penru refacerea Troitei, ce este un loc SACRU,unde i-am lasat insangerati pe caldaramul de sub Traita.Si masinaria netrebnicilor, vanzatori de Neam si Tara,cu care ma razboiesc din 2011, cauta cele mai infame raspunsuri, pentru a INDUCE in subconstientul oamenilor hartuiti ,ca acei Martiri au fost impuscati de alti Martiri, care ,"din intamplare" au gasit arme si s-au impuscat intre ei.Dupa raspunsurile incrdibile primite, si pe care le-am postat, de la o exponernta a acestui sacrilegiu,o numesc pe ACTUALA Primarita a Bucurestiului Firea,iata ca ,asa cum am mai spus,am primit 3TREI raspunsuri in care se afirma,negru pe al, CA TROITA NU E MONUMENT ISTORIC SI NU E NICI A P.M.B,NICI A MINIOSTERULUI CULTURII... Cititi si nu incercati sa comentati, ca NICI UN Internaut,cat a fost el de istet, nu a putut strapunge codul, care imi blocheaza CONTACTUL chiar si cu cei care ma imnjura.NOI am cerut Instatei de Judecata, sa ne aprobe concesionarea pe 49 de ani, a acestui spatiu, pe care sa-l administram, asa cum am facut cu Piata Universitatii,53 de zile,in 1990.Voi face cunoscut pe fb,aceasta oribila crima, la adresa celor care nu pot suporta ca acei Martirii  I-AU INVINS,ATUNCI!ACUM.... 

Niciun comentariu: