joi, 16 decembrie 2021

E CIUCA,CIUCA AL NOSTRU,CIUCAAAAAA....

 Am inceput acest material, cu interpretarea inegalabila, a lui George Mihaita.Care se potriveste la actualul P.M. Ciuca,acest Erou al Natiunii Romane,care,cu o rabdare de fier,a trecut cu vederea toate mitocaniile politice si,cu sprijinul nemijlocit al altui Erou al Natiunmii,Presedintele Iohanis,cu o inteligenta si un spirit de sacrificiu deosebit,au APARAT CEA MAI SENSIBILA  SI MAI VULNERABILA,DESTABILIZATOARE SI DISTRUGTOARE, SOARTA, CE I SE PREGATEA NATIUNII ROMANER,DISTRUGEREA DIN TEMELII.Prin politica ucigase a USR-ISTILOR,DE A MARI TOT,DE A ACAPARA  SI DISTRUGE PROPRIETATEA,DE A NE DESFINTA CA OAMENI PRIN DISTRUGEREA CREDINTEI,BISERICII,URMASILOR,A DISTRUGERII TOTALE DUCANDU-NE IN POSTURA DE IOBAGI.Ca nu mor caii cand vor cainii, ne-au aratat si ne-au salvat cei 2 si anturajul lor, P.M CIUCA SI PRESEDINTELE IOHANIS.Degeaba toti ramolitii din politic,toti resapatii,toti vanzatorii,toti "analistii",care nu stiu sa lege 2 vorbe,apasand pedala suferintelor cotidiene,preocupati sa adune cat mi mult,acum cand e momentul si oamenii sunt groaznic de debusolati,de hartuiti de pandemie si de celelalte griji cotidiene,ei AU SCAPAT dinn vede PERICOLUL IMENS care ne pandea.Si cei 2,aici fiind ,in primul rand meritul Presedintelui,care a facut UN SACRIFICIU IMENS,STIIND CARE E MIZA,acceptand RAUL CEL MI MIC,PSD la guvernare,in schimbul salvarii si idepartarii USL ,DE PUTERE,S-A VAZUT CAT DE "COMPTENTI SUNT"EU INSUMI, AM VIATA SCURTATA, DE CRIMINALUL VOICULESCU,FOST MINISTRU usl-ist la sanatate, care mi- refuzat eliberarea anftidotului ,eu chinuindu=ma in continuare, prin spitale,In urma analizei,sunt sigur ca aceasta formatiune politica,care SUNT SIGUR, ca nu va mai intra in Parlament,va dispare ca un fum in vazduh.DUCASEEEE!Asadar ,sa la aducem prinosul nostru de recunoastinta ca,in aceste slipe grele,EI,CEI 2 N-AU UITAT DE POPOR!-Va urma....

Niciun comentariu: