marți, 21 decembrie 2021

SE INTOARCE ROATA....

 Astazi,e cea mai luminoasa zi din viata mea.Cand CREDINTA IN VICTORIE,nu m-a parasit, chiar si in cele mai cumplite momente, create de niste impostori.Care se credeau infailibili, in grupul lor infrcational organizat.Si bazanduse pe deruta si frica oamenilor,chiar cu functii de raspundere, frica de ZIUA DE MAINE.Cu evolutia acestei blestemate de pamndemii,cu scumpirile ce nu se mi opresc,cu RAUTATEA OAMENILOR,care devine direct proportionla, cu cresterea necazurilor.Cea mai mare bucurie,am avut-o cnad APARATORUL DIN OFICIU,mi-a confirmat castigarea procesului, cu acesti impostori.Care vor simti cu adevarat ce efort supraomenesc am facut, pentru a ramane calm,oricat m-au chinuit,AVAND INCREDERE NETARMURITA IN JUSTITIE.ACEASTA E BOMBA ,PE CARE VIATA A AMORST-O, SI CARE V-A URMA CU PEDEPSELE, PE CARE LE VOR INCASA SI CARE II VOR DUCE, ACOLO UNDE LE-M PREZIS, DE CATE ORI M-U ATACAT,LA PUSCARIE.Totul a fost oranduit, CU TOATA MIGLA SI ATENTIE, INCAT SPRIJINITORII DIN UMBRA, AI CESTORA,CARE AU SAVARSIT TATEA NELEGIUIRI,LE VOR IMPARTASI SOARTA.PRINCIPALUL SPRIJIN, COMISARUL ANGHELUS, L-AM BAGAT IN GHEARAELE DIR.GEN.BERE3CHET, CARUIA I-AM TRIMIS PLNGEREA MEA PENTRU DESTITUIREA, ACESTUI CANCER, CE A DISTRUS PRESATANTA MULTOR MOAMENI, CE MUNCESC CINSTIT, IN CADRUL CESTEI SECTII DE POLITIE,A 8-.AMa opresc,bucuria e prea mare -=va urma 

Niciun comentariu: