miercuri, 18 mai 2011

Apocalipsa ....

toata lumea e convinsa ca v-a fi peste 3 zile.Am avut parte numai de alarmisti de 2 lei.Care anuntau si ...tacere.Apocalipsa adevarata, o traim zi de zi, ceas de ceas, fara sa facem NIMIC.Ne lasam in voia sortii cu deznadejde.Cu teama, cu incrancenare care se ineaca la colt, la birt, cu ultimii bani de paine.Scriu despre acesti oamnei , camarazii mei, si mi se rupe inima de delasarea lor.Am gasit un Judecator DREPT  si dupa 7 ani, am obtinut ce nu am visat.Dar trebuie sa aduc in discutie un fapt mult mai grav,o pecingine ce se intinde cu repeziciume.Asa cum am mai spus, un judecator a aplicat Legea.Pecinginea consta in faptul ca alti indivizi vizati, cauta sa lungeasca cat pot, daca nu pot trimite in  derizoriu acea migala a Magiostratului.Il dovedesti ca e fost capitan de securitate, il atentionezi ca e la varful reprezentarii Institutiei Guvernamentale si tot nu-i e frica.De ce/ Nu descopar eu acum apa calda, spunnd ca sistemul e infesat de fosti securisti si activisti.Ca totul ne merge prost din aceasta cauza."Cei de afara" cunosc acest lucru si nu fac presiune, ca viata noastra sa fie mai curata, mai lina.Curajul mi-a revenit cand am fost martor la demonstratia din Bucuresti, initiata de cateva ONG-uri si care cerea scoaterea acestora din viata publica, Legea Lustratiei si punctul 8 de la Timisoara.Daca erau aprobate, alta ar fi fost viata noastra acum!Principalul vizat a fost Dan Voiculescu.Ce pacat ca sunt asa de rare genul acesta de actiuni.Va promit solemn ca vom initia o noua Piata a Universitatii daca dreptatea ne va fi pangarita!

Niciun comentariu: