luni, 9 mai 2011

Infractiuni penale...

facute deliberat.Este vorba de o noua "metoda" disperata de ati mentine afacerea pe linie de plutire.Este vorba despre restaurante! Le pun la  plural intrucat  am vizitat mai multe.La primul, (n-am sa-i dau numele pentru a nu-i face reclama niciunuia) impreuna cu doua persoane, am comandat 3 ciorbe de burta.A venit ospatarul cu tot ce trebuie, am platit si, a doua zi am constatat ca nu numai eu am avut acea uscaciune in gura si o sete de am secat chiuveta, ci si insotitorii mei.La un restaurant de langa domiciliul, in care aveam mare incredere, am comandat cu aceiasi insotitori 3 snitele din piept de pui cu cartofi prajiti si salata verde.Aceleasi simptome, numai ca aici iti venea pe gat o arsura gretoasa.Am incercat la un moll deoarece, am zis noi, deverul e mare si n-are timp sa se strice.Acelasi lucru.Concluzia unanima a fost ca ciorba a fost veche si reancalzita, snitelul cred ca avea "vechime" iar puiu de la moll a fost "botezat" cu alte mirodenii, reancalzit si pus spre vanzare.Am sesizat OPC-ul, a fost facuta ancheta si s-a lasat cu sanctiuni.Dar cu ce ma incalzeste pe mine si pe insotitorii mei, daca dupa achiatarea consumatiei, era sa ajungem si la urgenta?Ce caracter poseda aceste persoane care nu se cunosc, dar au un tel comun, rotunjirea veniturilor dupa dictonul "nimic nu se pierde, totul se transforma" indiferent de sanatatea clientului.Oare nu isi dau seama ca se sufoca lent ,deoerece nu vom mai calca niciodata in acel loc?Deci,atentie,luati produse proaspete,faceti gratar acasa sau la iarba verde pentru a nu cadea in plasa in care am cazut noi!

Niciun comentariu: