joi, 26 mai 2011

continuare...

la balciul piesei de care am facut vorbire.Am intrziat cu aceasta postare deoarece trebuia sa ma documentez.Prima documentare am facut-o la Consiliul Municipal unde Actorii si Regizorul au fost invitati pentru a gasi solutia optima.Am fost sa vad piesa.N-am reusit.Dar din toata documentarea si din surse am tras concluzia ca tot acet taraboi e o facatura.Din partea Directoarei ca, asa cum s-a vazut ,"e un om de baza al partidului" si pe unde a trecut, a lasat in urma cate un dosar de cercetare penala.Din partea regizorului Lupu a fost o sclipire de geniu pentru asi face o publicitate enorma, GRATIS.A unei pise obisnuite.Dar cel ma neverosimil sentiment care aparare dupa acest scandal e ca NOI, am avut o pozitie corecta deoarece nu putem suporta CENZURA.Ca, prin manipulare, data viitoare cand va fi cu adevarat atacata prin interzicere, alta lucrare, NIMENI nu va mai sari ca ars.Asta se si urmareste!Piesa e inofensiva fata de agresivitatea si promiscuitatea atator  Capatosi care isi casitiga painea din murdarie.Asta n-ar fi nimic, dar murdaria se trasmite, indirect, si urmasilor lor care vor fi nevoiti sa traiasca in mediul degradant uman, lucrat cu atata zel de parintii lor.Va veni vremea cand toti acesti tortionari ai sufletului chinuit al Romanului vor constata  ca ,in timp, consecintele au fost devastatoare pentru cei 3o de arginti primiti!!In privinta cazului Mironescu& comp. nu ma pot pronunta deoarece nu am date care sa ma determine sa cred ca este inceputul sfarsitutlui s-au sfarsitul inceputului

Niciun comentariu: