joi, 12 mai 2011

Nu credeam...

nici in cele mai negre vise, ca voi trai clipa cand Majreestatera Sa,pentru care eu si camarazii mei am incasat vagoane de bastoane pe carca, de la "tinerii scutieri" de peste 4o de ani, vom fi atat de miseleste pacaliti.Un proverb Romanesc, verificat de generatii, zice"spune-mi cu cine te insotesti, ca sa-ti spun cine esti" Cand am vazut ca M.S il DECOREAZA pe dan diaconescu parca s-a prabusit cerul.Ducet-va inapoi pe blog si veti vedea cata dragoste am pus, (in acele momente dramatice 9o-95) cand scandam pana la epuizare"Majestate nu uita, asta este Tara Ta" A fost cel mai inaltator(credeam noi, atunci) cand Principesa Margareta a venit lanaga noi in Piata Universitatii.Si cu ce ne-am ales? Cu un distrugator mercantil, inganfat si pestilential "spalat" de Rege.Care vrea sa ajunga Presedintele Romaniei!Mai fratilor, spuneti-mi daca s-a mai intamplat undeva asa ceva!Suntem UNICI prin tampeniile pe care ni le facem cu mana noastra.Acest zguduitor gest facut cu girul regal ne face sa-l REPUDIEM pe M.S si tot ce tine de Regalitate.Cand am prezentat carte mea "Destin" in care Principesa Margareta are locul sau, pentru participarea, langa noi, in Piata Universitatii,am primit o scrisoare rece de la una din secretarele cancelariei. Am trecut cu vederea dar in minte imi venea tortura la care am fost supus in 24 Aprilie 199o si la care, dupa fiecare repriza de chin prin scufundarea in cada baii pana eram gata sa ma sufoc,venea invariabilul, vrei Rege ma, iti dau eu Rege de no sa-l potii duce.Ce urmeaza? Alegeti-l pe dan diaconescu presedinte si veti avea ce doriti,umilinta, teroare,nevoi si dictatura cat cuprinde.Pentru ca ati fost invatati sa traiti cu capul in pamant dupa proverbul "capul plecat , sabia nu-l taie! Dar la copii vostri vati gandit? Dar la blestemele lor?

Niciun comentariu: