joi, 17 mai 2012

Daca mai era...

ceva de demonstrat,iata ca adevarul se confirma.N-am mai postat de cateva zile deoarece am incept chiar EU sa ma tem de ce am scris mai inainte!Cand te preocupa omul de langa tine, cu bune si rele, cand vezi ca numai ce e rau se amplifica, ce e bun dispare in ceata,durerea ca ai avut curajul sa scrii ce se va intampla ,e distrugator.Si ,mai mult, nu numai sa ti se confirme, ci realitatea sa o IA INAINTE.Motivul detrminant sa postez azi e o stire care mie unuia, mi-a ridicat parul in cap(atat cat mai am)Formarea de cozi in Grecia pentru ca oamenii sa-si ridice banii din Banci ca siguranta, va avea o singura rezultanta,PANICA.De aici si pana la prabusire nu e decat un centimetru de pas.Cand vazi preturile astronomice din piete, cand vezi cum ranjesc la tine INTERMEDIARII, cand stii ca banii din buzunar nu-ti ajung decat pentru 2 rosii si 1oo gr de cirese,ce te mai poate afecta dincolo de DISPERRE?Noi, cei care traim zilnic cu disperarea zilnica a NEIMPLICARII fiecaruia ,lasand clipele de viata sa curga cum o fi,numai sa suprevietuiasca cumva, dublata de faptul la ce urmeaza, disperarea amplificata de acest fapt, cat si constatarea amara ca, pentru ce-am luptat,devine pe zi ce trece o certitudine fara a ne bucura,iti face ziua tot mai amara.Faptul ca am fost Partidul inscris Legal, ca aveam ca prim punct indreptarea surselor financiare catre cel mai modern sistem de irigatii,azi noi n-am fi stiut ce e criza.Dar, pe zi ce trece, constat ca cei care ne-au condus dupa Revolutie s-au regasit intr-o conjuratie a raului.Noi am crezut si am lupta impotriva ramasitelor comuniste.Iata ca viziunea s-a schimbat, pentru ca cei care au lasat pamantul ars in urma lor, in acest 22 de ani, sunt in aceasta conjuratie de distrugere a TOT ce e Romanesc, sunt intr-o erahie ce confirma gradul de spoliere si distrugere a NOASTRA.Orice putere straina de ocupatie s-ar fi gandit ca si maine trebuie sa mai stranga bogatii.Cei in cauza n-am mai tinut cont nici de acest lucru si continua sa distruga ce a mai ramas, cu sange rece.Si OPINIA PUBLICA sau oamenii simpli, sarea si piperul existentei noastre, CE FAC.Putem spune simplu, fara exagerare,NIMIC.Stau ca vitelul la taiere, fara pic de reactie la existenta de cosmar.Tinta lor nu ete schimbarea in bine, ci o pomana,o donstie (o portie de sarmale, o promotie ,etc)ceva, o vizita la crasma,si iata tot ciclul vietii nui pamantean in majoritate.Venirea la putere a USL eu o vad ca pe o lozinca folosita "mintema frumos"E ce face acest Guvern venit la putere prin TRADARE.Ca da jumatate din "reintregire", ca da inapoi banii pensionarilor, facandu-i pe acestia sa injure cand spune ca restituirea se va face cateva luni, apoi esalonat, ca Guvernul cauta cu disperae bani, ca i-a somat pe Primarii care au primit pomeni electorale sa returneze banii necheltuiti, sunt modaliati de a manipula.Dar trebuie sa recunosc ca TOTI candidatii la locale, sunt "eficienti" in a plasa la o inaltime medie cateva afise, in locul vagoanelor lipite pe garduri.Deci suntem cumparati cu si mai putin bani.Intrebarea zlnica pe care o punem, oare CE VA MAI URMA?

Niciun comentariu: