sâmbătă, 26 mai 2012

Rabufniri ale...

comunismului.Asa ar trebui sa se numeasca actiunea Pimarului de la sectorul 2,de care am facut vorbire ieri, Neculai Ontanu.Vreau sa precizez ca toti cei ce au facut rau acestei Societati,activisti,securisti,comuniti vopsiti ii voi cita fara litera mare,ca dispret profund.Tot asa cel de care am pomenit in postarea anterioara,peste o ora, in Gradina Icoanei, vrea sa dezveleasca bustul celui mai hulit dintre pupincuristii ceausisti"marele" bard a.paunescu care a distrus atatea destine de tineri.In cartea mea,descriu ce greseala enorma am facut in Decembrie 1989, salvandu-l pe acest distrugator, de la un linsaj sigur.Am incasat, eu si camarazii mei palme,picioare scuipati destinate lui, si cu mare greutate, l-am protejat, si l-am depus la Ambasada Americana din str Batistei.Nu vom uita nicodata privirea cumplita de om supus pierii,grohaiturile de porc incoltit, balele ce ii curgeau pe barba.Motivul acestei spontane linsari,nevoia paranoica de a fi in centrul atentiei si DUPA,l-a postat, la iesirea din metrou spre Teatrul National, cersind de la ziaristii straini interviuri.Evident, Bucurestenii care se simteau descatusati, au decis linsajul pentru toata propaganda sufocanta, luata si purtata clipa de clipa,peste tot unde ne aflam, inclusiv la coada la gheare de pui.Revenind la ontanu, trebuie sa mai precizez ca acest criminal nu este la prima abatere.In parcul Plumbuita, ACELASI a dezvelit statuia unui DICTATOR DIN ASIA, pe banii VOSTRII.Ce are .... cu prefectura,voi trebuie sa va dati raspuns.Si tot asa cu tam-tam, cu invitarea Ambnasadorilor, cantece patriotice,intr-un cuvant, TOT TACAMUL.Degeaba am protestat,pana in aces moment,nu ne-a parvenit nici o stire cum ca aceasta "actiune" a fost anulata.Inca o proba pentru TEZA mea.Inca o situatie in care, asa cum ama mai spus,IMOBILITATEA noatra, duce sigur la sclavia copiilor nostri, prin aceea ca ai LOR, studiaza in strainatae prin banii furati, dand nastere ARISTOCRATIEI neocomunite, care vor acapara pentru totdeauna fraiele acestei Tari.Asi vrea sa-mi iasa in cale urangutanul de Badea,sa-mi mai spuna el, ca nu mai e necesara Legea LUSTRATIEI!Oare cat mai poate suporta acest Neam?

Niciun comentariu: