vineri, 25 mai 2012

Somnul ratiunii..

nu numai ca naste monstri, dar ne sufoca clipa de clipa.Sa ma explic.Azi am citit in 7 plus o ancheta bine documantata care intareste ce am afirmat mai demult.Ca prrincipalii "beneficiari" ai desfintarii pragului electoral,sunt interlopii.Ziarul face o radiografie incisiva a celor 2 candidati la sectorul 6,Potetas, actualul Primar si Florescu candidatul.Candidatul a "ucenicit" in functia de Director al Pietelor din sectorul 4.Cel mai sarac sector.Gospodarit de "marele" Piedone, intrat,inainte de a deveni primar, in gura presei prin "tunul" dat cu apartamentul de 1 miliard, pe care si l-a "tras" pentru sufletelul sau, gratis.Lumea a uitat.Asa cum uita TOT ce tine de existenta umana.Dupa o documentare serioasa am ajuns clar la concluzia ca TOATE Primariile si tot ce misca in aceasta Tara e DEJA sub conducerea interlopilor.Am sa va dau un exemplu de pe terenul Pietii Bucur Obor, unde imi fac cumparaturile de cand ma stiu.Am stat la o bere cu un prieten la gratarul dintre hala veche si improvizatiile din fata acesteia.Am vrut sa cumaram cate 2 mici.A trebuit sa asteptam circa 4o min deoarece erau "de facut" 1oo fripturi.Interesandu-ma am aflat ca e cadou pentru sustinatorii lui Ontanu.Ontanu care a fost prim secretar pcr la "Granitul" apoi,"eroic" imbracat in haine nou-noute de miner a "luptat" strasnic impotriva Golanilor, alegandu-se cu 4 stele pe umar, nefacand nici un minut de instructie.Ca sa va dati seama de intinderea "influentei"acestui tip reprezentativ de ce nu e bine sa mai coabitam cu fosti comunisti, faceti o plimbare si veti vedea cum mafia tiganeasca taie si spanzura in sectorul 2. De la terasa "mario" la floraia "Sandu" de la gratarigii, la sefii magazinelor din piata, toti au o culoare bronzulie.Nu mai vorbesc de mafia "intermediarilor" care ne hotarasc cat luam din putini bani, inca inainte de sosirea noastra in Piata.Am facut o experienta din care aveam sa ies cam sifonat.Am cerut 1 kg de rosii, vazand ca pe cartonul cu pretul figura"rosii Romanesti din serele popesti-leordeni"Iam cerut vanzatoarei sa-mi dovedeasca ce scrie.A scos un certificat de producator eliberat de Primaria respectiva.Cand m-am legitimat si am spus ca voi lua legatura sa verific, cand scriam numele de pe certificat, au venit 2 gorile, si au inceput sa ma imbranceasca, NIMENI din jur, n-a luat atitudine.Tu, cel ce citesti aceste randuri, ce ai fi facut cand erai umilit pentru cauza celor multi?Afirm si pot dovedi cu martori ca acest comunist,Ontanu, cel mai otravitor element prin trecerea la UNPR,(traseist politic) ca majoritatea celor care fac AZI, majoritatea in Parlament .Acesta e CONDUCATORUL mafiei ce gatuie sectorul 2.Si iata ca noul PM Ponta a facut dovada ca rocada comunista e facuta si pentru a scapa din gherele justitiei pe bombonel.Miscarea prin care l-a incaunta pe Seful Ins. de Stat in Constructii,acesta "din constinta"| comunica Instantei Supreme ca nu exista prejudiciu, iar dupa aceasta salvare miraculoasa, PM Ponta,dupa 6 zile, il demite.NOI repetam, ca e nevoie ca OAMENII acestei Tari, se se uneasca intr-o a treia forta?Aceasta e SINGURA NOATRA SALVARE.

Niciun comentariu: