marți, 22 mai 2012

Sfarsitul inceputului..

a doua mari tinte avute in vedere, inca din 199o.Primul era TVR si Democratia.Am luptat pentru scoaterea de sub influenta comunista a TVR la fiecare intrunire,protest sau mars.Am detaliat pe larg in cartea mea aceste momente UNICE.Demonstratia-trasnet din 12 Ianuarie pe care am initiat-o impreuna cu (atunci) simpatizantii pentru Democratie, scoaterea din soclu a lui Dr. Petru Groza, a lui Lenin si soldatului sovietic sunt actiuni ce m-au costat ani de suferinte.Asaltul pe care l-am dat cu fiecare prilej asupra TVR cu omul hulit, Acad. Teodorescu era tinta de zi cu zi.Ce constatam? Acad.Teodorescu e bine mersi, a "halit" niste mandate de senator, TVR a ramas si pe mai departe o forta comunista ce, pe banii nostrii, a facut prapad.N-am sa spun mai multe cum s-a desfasurat,cate posturi a mai infintat desi ratingul principalei Tv Nationale nu trecea de genuchiul broastei.S-au inventat"situatii"(vezi cazul Enachescu)cand banii luati cu japca din buzunarele noastre erau cheltuiti pe "o toana" a celui mai puternic(vezi cine era la putere)ACUM TVR-ul e in faliment.P.M Ponta "zicea" de 5o milioane de euro, controlul a raportat 14o.ANAF-ul a inceput executarea silita blocand conturile si asa golase.Imi pare rau de 2 emisiuni, a realizatoarei Ruxandra Gheorghe care ne mai picura cate un indemn la a respecata limba Romana si Iuliana tudor cu emisiunea ei.Dar cum cu 2 flori nu se tine o megadistrugere, rezultatele le vom vedea curand.Democratia pentru care am luptat se va duce pe apa sambetei daca AZI, in Camera Deputatilor se va vota pentru DISTRUGEREA PARAGULUI= DISTRUGEREA DEMOCRATIEI asa timida cum e ea pe malurile Dambovitei.Neavand un "stapan" care sa-i cheme la ordine+ intrarea sigura a celor cu bani v-a duce la ANARHIE.Pe de alta parte, prin uninominalul "pur" se va mari nr. de parlamentari.Indirect, se va limita influenta UDMR.Dar castigul acesta e insignifiant fata de pagube.Si Ponta si Antonescu se fac ca nu vad.Dar trezirea lor e vax pe langa suferntele noastre.Azi vom sti daca iesim in strada si nu mai plecam sau va prevala "intelepciunea"Si iar repet ca, pana cand nu ne vom uni pentru a cntracara pe acesti comunisti vopsiti, nu avem cum sa ne uitam deschis in ochii urmasilor nostrii pe care ii giram, prin neimplicarea noastra, ca sclavi.Momentele zilei de AZI,cand asteptam votul in plen, va fi demolator.Asa ca sloganul langa care am stat 2 saptamani de protest in Piata Universitatii "Iliescu nu fi trist,Tara merge spre dezastru, prin partidul comunist" care e postat pe blog si care mi-a "adus" 2 amenzi pentru asezarea unui poster cu Iliescu terorist, ne da dreptate.Oare credinta ca venirea lui Ponta la guvernare sa ne fi anulat bruma de autocontrol?

Niciun comentariu: