luni, 18 februarie 2013

Cinissmul unui DEMIS...

E singurul muritor dintre Presedintii postrevolutie ce a "inventat" vizita gospodareasca pentru a face baie de jurnalisti.Fatuci ce-i sorb cuvintele, ce se impleticesc de emotie cand il intreaba in curgerea aceluiasi troc(eu te intreb orice,tu imi dai o stire) pe cine adora, si atunci vezi manevra in toata goliciunea ei.Mai ales cand, cu cinismul specific, numai pentru al mai "intepa" adanc pe V.Ponta, si in subtext imi trasmite mie,om simplu, NA totul s-a scmpit din Decembrie pana acum cu 10-15 %, o sa va iasa pe nas ca i-ati ales. Pentru mine unul, DEMISUL, m-a cutremurat de repulsie (ca sa nu-i spun altfel) deoarece in cadrul celor 2 juraminte pt cele 2 mandate a JURAT ...pentru propasirea Patriei mele si a Romaniei.....Dar de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere, mai ales de la un ateu.Manevra aceasta a inceput cand i-a luat tel celular unei reporterite si, furios,o facea Tiganca imputita.Acesta era primul semnal cat "iubeste"demisul Poporul. S-a vazut clar cand, trufas, a anuntat taieri si suferinte desi,constitutional, nu-i era permis.Jocul acesta nenorocit cand USL NU VREA, sa vada ADEVARUL, cand Parlamentul, de frica UE, se face ca nu vede incalcarea flagranta a Constitutiei lasa Tara sa measrga in doi peri, Vor fi lucruri ce vor accelera erodarea imaginii USL.Cateva manevre din partea lui Chiliman &co. inca cateva contre de la Tariceanu, face ca mandatul beton de candidat al USL la Prezidentialele din anul (viitor) daca pana arunci nimeni nu misca, a lui CRIN, SA AJUNGA O AMINTIRE.La Congres se va transa totul.Sa avem putintica rabdare.Dar cinismul cu care demisul a luat peste picior scumpirile ce se vor amplifica, mie unuia imi da fiori.Ce-ti doresc eu TIE DULCE ROMANIE...

Niciun comentariu: