joi, 28 februarie 2013

Lume, Lume, hai la.......

...glume.M-am sculat azi morocanos, ca trebuie sa ma scol, dar, ca prin farmec stirea  care m-a facut sa-mi revina starea de vioiciune a fost o gluma luata f. in serios de PDL-isti, Monica Macovei ,Europarlamentar facut de FSN-isti si fost procuror comunist "ar fi ideala pt viitoarea candidatura la PRESEDINTIE!Si multi PDL-isti erau "fericiti" rasul mi-a fost amplificat de urmatoarea stire"ca pentru a mari sansele PDL la viitoarea confrunatare pt Presedintie cel mai NIMERIT ar fi Emil BOC, care are exerienta ca fost PM, BLA, BLA, BLA...Aceste absurditati vin pe fundalul unei groaze nedisimulate ale actualului DEMIS, T.Basescu care, temandu-se de VIITORUL sau, a anuntat ca, dupa incheerea mandatului , NU va renunta la politica.Eu am ras de beatitudinea celor de mai sus deoarece, am constatat ca  ramasitele din PDL-ul in dezmembrare, se UITA ce e mai important.NU se ia in calcul ELECTORATUL Care a dat cateva lectii distrugatoare PDL-ului din care acestia NU au inteles nimic. Sau se FAC ca nu iteleg.Cu cata nesimtire si rupata de realitate E.Udrea afirma sfatos ca vor scoate oamenii in strda sa recucereasca... Daca s-ar intampla acest fapt,NOI ca mitingisti iraiti nu ne gandim la confrunatri sangeroase, intrucat ,sunt sigur, dupa dezastrul lasat, NIMENI dintre PDL-isti, nu va avea curajul sa iasa in strada in numele acestuia.Aceasta imi aduce aminte cu un caz similar din Istorie, cand Hitler isi conducea zeci de armate inchipuite si Rusii erau la 3oo m de buncarul lui. Am facut aceasta analogie intrucat TOTI candidatii la sefia PDL si care INCA viseaza la Presedintie.. sunt in situatia  de mai sus.Am luat act ca Presedintel Comisiei de modificare a Constitutiei,Crin Antonescu, ARE GRIJE de viitorul timp liber al fostului DEMIS, si-l indreapta, printr-un art bine infipt, spre ceva mai domesticNu ma gamdesc ca IMEDIAT va fi luat la rost pt flota,case, privilegii,etc,s.a.m.d.Ce ma determina, ca azi, sa fac un demers jurnalistic e faptul ca, ajungand acasa si citind din reflex bonul eliberat de o casiera a M.I de unde imi fac cumparaturile zilnice, mi-a sarit in ochi o noua "gaselnita" de a ne arde la buzunar.Am cumparat 6  cutii de sardele cu acelasi ambalaj, din aceiasi despartitura din raft dar cu preturi diferite 2 cu 3.49,4 cu 3,19.Intrucat plecasem din magazin azi voi repeta figura dar cu taraboi.Dupa imbatatul cu apa rece de mai sus, NOI militam,in continuare, pentru A TREIA FORTA!

Niciun comentariu: