sâmbătă, 23 februarie 2013

Criminalii din jur...

se ascund in neputinta.Va eram dator cu explicatia incetarii postarilor pe blog 15 zile.Aceasta situatie e datorita urmatoarei situatii depasite de intelegere.Am suferit in urma unui tratament gresit administrat de o somitate medicala si la o policlinica cu plata.Adevaratul motiv il ocolesc.M-a adus in situatia disperata de a mi se amputa membrele inferioare.Dar un Roman stralucit m-a salvat la limita,boala amplificand-se pe zi ce trecea.Asta se intampla in 2oo4.Dupa nenumarate demersuri la Colegiul Medicilor Bucuresti am primit cateva zeci de respingeri in acesti 9 ani.Am facut plangere la Colegiul Medicilor din Romania si SUNT REPUS IN DREPTURI.Concomitent primesc de la Parchet scoaterea de sub urmarirea penala a Dr Culca Doina.Pe care il atac in Instanta.In toate respingerile  CMB imi comunica ca n-am tinut cont de art ...Ceva mai absurd, pentru mine ca smplu pacient, de ce trebuia sa cunosc eu Regulamentul daca Dr. isi facea meseria corect? Cu probe temeinice, Instanta imi acorda tot ce am cerut.Investesc Hotararea, dupa 18 zile, nu 15 cum scrie in hotarare DEFINITIVA,  si ma trezesc,dupa 2 zile cu recursul declarat de o avocata a DS Mun Bucuresti.Am fost sa-i multumesc Sen.Florian Popa, care , la acea vreme impreuna cu Prof. Pavelescu m-a scapat cata de cat, actualmente Sen. este Presedinel Comisiei de litigii caruia i-am adus la cunostinta greseala criminala.N-a facut nimic! Ca atare, am ripostat dur.Am facut plangere la Parchet pentru punerea in miscare a plangerii penale impotriva INTREGII comisii cerand despagubiri de cate 1oo.ooo de euro de la FECARE membru al Comisiei.Asta in situatia care sunt ca, pentru a ma mai putea misca cata de cat, am de inghitit un"coctail" de 8 medicamente pentru ami fluidiza sangele.Este singura alternativa la o moarte violenta prin desprinderea unui cheag.Am mai pomenit pe acest blog de o Dr stralucitoare,Dr IOANA TUDOR de la Spit. Coltea.In numele celor care m-au salvat  voi continua lupta si, daca se va intampla ceva, fiul meu ii va lua locul si lupta va fi dusa la capat.NU TREBUIE sa ne resemnam.Cu fiecare actiune impotriva nedreptatiilor, abuzurilor de tot felul, aceasta ne va solidariza si ridica moralul Eu NU VOI CEDA pentru speranta ca prin despagubirea ce mi se cuvine pentru chinurile indurate,mai am o sansa sa ma tratez, voi deschide curajul altora in asemenea situatii..In acest sens am facut o cerere catre Pres. Jud sector 2,de decalare a termenului recursului pentru  a scurta timpul.Astept sa vad cum vor da din colt in colt cand vor fi chemati la ancheta

Niciun comentariu: