sâmbătă, 16 februarie 2013

Eu te-am furat,EU

te distrug! Dupa furtul rusinos al Partidului Democrat din curtea lui Petre Roman(alta secatura) Base baga zazanie intre PDL-isti.Prima impresie e ca dragostea lui(daca o fi fost,eu unul nu cred) pt Elenuca, acum a fost facuta tandari prin raspunsul care ni l-a dat la Parlament.Fiind intrebat de un coleg cine va fi presedinte, Blaga sau Udrea, a raspuns ca un veritabuil bagabond, BOC.Multi se vor intreba de ce, din 31 Ianuarie nu am postat.Va voi explica in postarea urmatoare cand vet afla lucruri explozive pe care le-am facut si pentru VOI. Mai ales pentru VOI, cei care aveti dreptate, trebuie sa luati pozitie si va e FRICA.EU, de 23 de ani, ma lupt cu sistemul si nu mai TEM.Cand scapi de frica, devii OM si poti, indirect, prin lupta TA sa fraci bine si aproapelui.Ca sa trecem la alte subiecte, admir consecventa cu care Senatorul Ghise sustine cu tarie dar mai ales juridic ca BASE e DEMIS.M joritatea Cetatenilor acestei Tari nu stiu ca in Piata Universitatii, protestele pasnice cntinua, ultima strigatura suna cam asa,"cand se stinge semaforul,il injuram pe Base-chiorul"Dragii mei, cand va aduceam la cunostinta, in protestul nostru din Pita Universitatii ca veti plati scump neimplicarea iata ca acum, cand energia electrica s-a scumpit cu 11% va fi primul soc.Urmeaza alimentele si tot ce tine de energie.Pe esichierul politic iese in videnta o anomalie care numai la OTV-isti se regasete,EI, in Parlament NU SE IMPACA cu nici una din fortele politice prezente in Parlament.Nici nu va puteti inchipui ce repercursiuni are asupra vietii nastre de zi cu zi aceste aberatii.Dar dupa cum spune o vorba din batrani"dai Doamne Roamanului mintea de pe urma|"CAT SA MAI RABDAM CA SA VA TREZITI?

Niciun comentariu: