sâmbătă, 15 iunie 2013

De 7o de ani,traim....

NUMAI printre spaime!Cea mai obsedanta e spaima zilei de maine.Urmeaza spaima sanatatii, a foamei, a lipsurilor, spaima de viitor,spaima de ce se poate intampla AZI sau MAINE, timp apropiat care te tine fixat intr-o nesiguranta rea,sacaitoare, nemiloasa, ce te face sa nu mai percepi CORECT intamplarile zilnice.Analizand la sange toate aceste trairi, te intrebi, de ce NUMAI noua ne e harazit sa n-avem liniste,sa nu ne putem bucura de viata simplu,fara prea mai dorinti.Avand in vedere alunecarea tot mai accentuata a sfidarii vointei celor care au votat USL, aflu din stirile venite la redactie un lucru ce m-a pus in alerta.Faptul ca, desi UDMR NU mai este la guvernare,in cele 3 judete NU s-a schimbat nici un gealat ungur pus acolo de guvernul Boc.Amintiti-va cu cat hotarare vorbea PMPonta ca va face, ca va drege, ca nimeni nu va scapa de pedeapsa Legii.Care lege ar trebui,firec, sa ne intrebam?Pentru ca  LA ORDINEA ZILEI e tot "scoal"te tu sa sed eu si sa-mi fac si EU plinul".Oare,imi pun zilnic intrebarea(pe cere cred ca enorm de multi si-o pun) ce se va intampla cand vom ajunge (sigur) intr-o situatie disperata,fara iesire.Cu infintarea unei forte noi de stopare(aiurea) a coruptiei,am fost socat sa ascult, la o conferinta de presa, confirmarea ca, din cei 3oo care a au fost monitorizati, pentru a fi demascati ca platesc foarte putin la buget,dupa cifrele de afaceri.Asa de bine s-au specializat evazionisti, ca le dau cu tifla celor pusi pe urmele lor.Ma pun in locul unor OAMENI care AU cunostinte,vor sa faca ceva,dar se izbesc de COMPLICITATE.Faptul, asa cum am postat cateva nr mai inapoi, se adevereste.G.Becali e la = cu Crin Antonescu.Daca Steaua e scoasa si depunctata,avem deja un nou presedinte, si Crin pierde si efortul imens de a modifica Constiotutia care sa-l ajute,dar cu puteri mult diminuate.Veti constata ca propunerea noastra de infintare a FORTEI A TREIA, va fi singura salvare.Ne vom invinui ca n-am facut-o mai devreme!Noi, asa cum am spus si la comemorarea de la TVR, pe 22 Iunie incepem protestul impotriva guvernului Ponta.Tot in 22 Iunie a inceput si Razboiul, in 41.Dar noi nu declaram razboi, ci un protest pasnic care sa SCHIMBE multe.NOI NU VOM RENUNTA daca PM Ponta va proceda ca Erdogan.Atentie mare, D.le PM!

Niciun comentariu: