miercuri, 12 iunie 2013

Gata, nu mai suport!

Titlul e real si il voi explica.Eu,unul, secondat de camarazii mei, M-AM SATURAT.De persecutii inimaginabile,de incalcarea fara cea mai vaga urma de FRICA, a LEGII.De agresivitatea imposturii asupra bunului simt.De sfidarea din orgoliu a orice aduce atingere unei nulitati, a plimbarii de azi spre maine, tinzand spre infinit, cand ai de primit DREPTURI.Toate acestea,in cazul nostru,se traduce prin:REFUZUL, timp de 4 ani, a executarii a 6 hotarari definitive,irevocabile, cu executare silita.Una, si cea mai mare,este cu SSPR, respectiv Secretarul de stat Victor Socaciu, pentru ca i-am scris P.M Ponta ca a fost lautarul lui Paunescu,ne boicoteaza vartos.Fata de Ministrul de Interne, dupa 1o zile de la audierea efctuata de D.na Margelatu Cristina din Corpul de Control, si n-a facut publica nici o masura luata in cazul meu, desi e ultimul mohican PNL-ist pe care il respectam,nu mai am nici un fel de stima!Apoi, Raed Arafat,tot de 1o zile,nici cel putin un raspuns.Si ne-am bagat pielea in saramura, in 13 Ianuarie 2o12 ,pentru el.Acum, dupa ce am pus cap la cap, tot ce am revazut in cazul maltratarii salbatice,a jefuirii cu premeditare,am tras concluzia ca aceasta e combinatia impotriva legii, a mafiei subterane si a mafiotilor din Comisia de malpraxis care,pentru faptul de a fi inaintat catre Parchet plangerea prealabila de punere in miscare a actiunii penale impotriva LOR, amana punerea in lucru a 2 hotarari definitive si irevocabile.Cea mai clara atitudine mi se pare a avea Senaltorul Ilie Sarbu, caruia i-am scris acum 1o zile argumentandu-i interesul de a nu manji prestigiul Tarii si ,desi stie tel din redactie cat si tel subsemnatului,m-a sfidat.Ah, daca n-ar fi la mijloc interesul Romaniei,ce rapid ar  ajunge aceste hotarari pe masa D.nei Reding, si ce masuri drastice ar fi luate impotriva ROMANIEI.Dar,NU, tocmai noi care luptam pentru o Romanie dreapta, intelegem sa nu facem acest gest de defaimare.In schimb, am hotarat,impreuna cu inca 4 Asociatii, sa incepem MAREA DESTEPTARE.Sa incepem, in Piata Universitatii, PROTESTUL.Ce nu se va opri decat cand LEGALITATEA va fi la ordinea zilei si cei care au incalcat-o,vor fi pedepsiti.Mai am sa-i reprosez lui .M. Gadea,ca fost om al DOMNULUI,lipsa  sfidatoare a ajutorului Crestinesclasandu-ma fara raspuns.Va asteptam alaturi de noi.Sambata von face o conferinta de presa, unde vom face publice incalcarile de mai sus.Maine, la ora 15.oo,la Troita de la TVR, vom comemora, enirea din 9o a lampaselor negre.Va asteptam!

Niciun comentariu: