luni, 3 iunie 2013

Dictatura directorilor sau...

mai pe sleau cum traim ca niste sclavi.Condusi de aceiasi activisti.Disipati in toate formatiile si formele posibile si imposibile.Cand Romanul de rand nu stie cum sa-si mai "optimizeze" venitul in cadere libera de vreo 23 de ani,TOATE Tv-urile ,pentru rating si manipulare, cat si celelalte "foi" existente doar in titluri pompoase, dar puse doar ca UMBRELA pentru cei 3o de arginti,LEGILE (acum se vede cel mai bine) sunt facute doar pentru EI.Daca eu, dupa 4o de ani de munca am 25o euro/luna venit, un Liberal,mare "scula" mica are 14.689 euro.Nu dau nume ci vreau sa scot in evidenta CUM SUNTEM PRIVITI si TRATATI.Eu am spus de 23 de ani, ca ACEIASI sunt dupa atat amar de vreme.Si te intrebi, de ce AL LUI copil ARE TOT ce vrea iar al meu TREBUIE sa se multumesca cu cat mai putin.OARE NU NE NASTEM EGALI?Multi vor spune ca sunt naiv, dar motivul de baza e ca avem(teoretic) aceleasi drepturi.Cu asta a castigat USL-ul alegerile.Si, ca de fiecare data, dupa PUTIN timp de la ele se UITA TOT.Ramane doar competitia intre EI cu tinta CARE FURA MAI MULT.Si gandul mi se intoarce catre acei Eroi-Magistrati care ii mai CUTREMURA din cand in cand.Multi vor spune ca icerc sa-i PERII.Dar cei are gandesc asa eu le dau exemple care intaresc cuvantul  Eroi, deoarece  imi aduc, si ne aducem aminte, ca nu numai A Nastase,Gigi Becali, Patriciu au fost pusi sub urmarire,ci Fane Spoitorul, Camatarii cu "pacatele" lor,Magistrati verosi(putini) care, indiferent de functii au fost expusi opiniei publice si Legii!Fara ei eram  si mai cumplit loviti,chiar cazuti, asa cum santem CU VOIA noastra.Nu a celor constienti, ci datorita celor care,pentru 2 saptamani ,in timpul unor alegeri O DUCEAU BINE, urmand ca respul pana la 4 ani,sa crape de foame si nevoi.Cine "indraznea" sa-l "deranjeze" pe Voiculescu din afacerie lui?Tot acei magistrati care tine la acest Popor atat de urgisit!Lor trebuie sa le daruim gandurile noastre bune, intrucat EI sunt ultima reduta care, INCA, mai rezista.Anchetarea celor de la referendum e o gafa,dar, punand in balanta cu cele de mai sus,stima mea pentru ei RAMANE!Iata pentru ce noi militam in continuare pentru A TREIA FORTA.Zinic avem exemple in care suntem tratati ca SCLAVI!PANA CAND?

Niciun comentariu: