joi, 13 iunie 2013

Gata,nu mai suport 2

In fata unei asemenea nepasari criminale ale factorilor de decizie,a cameleonismului PMinistru care sfideaza legea, pe care o clameaza pe la toata puzderia de tv-uri pe la care trece,vechea formula pe care comunistii o foloseau (la greseala unui grangur de partid,platea un oarecare) nu mai suport,(desi are cunostinta de hot. def,irev, cu executare silita,INCA de la inceputul mandatului, PM ne sfideaza)Ministrul Stroe,"baiat de baiat" in cazul politistei care si-a injunghiat superiorul care o viola,"umanismul" de care a dat dovada"dupa" ce s-a descoperit manifestantul din piata schilodit de Jandarmi.Cat elocventa, cata "umanitate"debordanta in fata camerelor de la conu' Stroe.Iata, cazul meu, un simplu om (persoana publica) ce a fost "tratat" la fel cu acel manifestant,pentru ca n-am avut camere atintite, m-a "expediat" exact ca acum 3o de ani in urma.Asa cum v-am spus, pe postarea de ieri,am fost chemat de D.na de la corpul de control,ieri am primit o "misiva" in care mi se aduce la cunostinta un lucru EXTRAORDINAR, citez, la petitia Dvs....va comunicam faptul ca, in temeiul art 275 si urm. din Cod pr. penala, SESIZAREA  a fost inaintata spre COMPETENTA solutionare Parchetului.Semneaza ca primaru Chestor de politie Dr.C.tin MANOLOIU.(cred ca ar mai palpai putin respectul daca D.l Stroe n-a fost instintat)Il anunt pe ultimul mohican liberal, pe care L-AM stimat,ca am facut acest lucru imediat,in 24 Aprilie 2o13.Dar cei 2ooo lei pe care nu-i am pentru ami repara dantura,cei 454 lei pt medicamente pe 3 luni,chinurile zilnice, cine mi le da inapoi?Se intreaba lumea care ne-a cunoscut in acesti 23  de ani,de ce NU MAI IESIM?Iata o cauza,dar care noua nu ni se potriveste!Cu toata urgia aceasta, si altele mai intime, pe care nu le pot posta,NOI mergem inainte.Nu vreau sa ma gandesc ce se va intampla daca azi,cand comemoaram 13-15 Iunie, vom anunta ca vom incepe protestul, in situatia cand gazele se scumpesc cu 16o%,cand din ministere,posta,cfr-marfa,oltchim,etc, dar mai ales chimia care va fi distrusa,ce vor face oamenii acestia disperati? De aceea numem NEPASARE CRIMINALA.In loc sa se aloce fonduri la cheltuieli,se aloca pentru un nou referendum (toana) a lui Basescu.Oare cest om nu intelege ca cei peste 7 milioane vor vota contra,chiar impotriva fostelor convingeri, din ura pe care a cultivat-o in cei 8 ani de mandat?

Niciun comentariu: