miercuri, 23 octombrie 2013

In PDL siUSL,mai rasfirati tov...

mai rasfirati!Sunt revoltat de cat tupeu si nerecunostinta da dovada  Min.Culturii Barbu C.tin Daniel.Cand il vad (accidental) seara de seara cu ce manie proletara acuza protestarii pasnici din Piata Universitatii,imi aduce aminte de toate datoriile.In primul rand de escaladarea dura a denumirilor folosite impotriva acestora.Sa nu uite acest pigmeu ca si pe voturile celor din Piata a ajuns(e drept,la gamada) pe listele USL cand aceasta era considerata "singura salvare" Si iata,cum ne iese pe nas aceasta salvare.Un alt Liberal,Radu Stroie,tot  ministru, dar(sau mai ales) la interne, m-a lasat interzis, cand,in belicoasa-i cuvantare,a folosit INVATAMINTELE TATUCULUI LENIN,adica,nu stii-te invatam,nu poti-te ajutam, ne vrei-TE OBLIGAM.Ce straniu suna la un LIBERAL.Se vede ca la economia POLITICA a pcr ,cred ca era sef de promotie.Tragand, numai din aceste 2 cazuri,concluzia ca ne mai trebuiesc inca 3o de ani pe langa cei 2o  dati de al lifta comunista Silviu Brucan, despre morti...!Daca mai punem la socoteala si pe Claudiu Saftoiu Presedinte Dir Gen.al TVR( fost sef SIE) caruia i-am adresat  rigamintea, sa ne aprobe un spatiu de 3o minute, pt a ne face cunoscut punctul de vedere,acesta (tot Liberal) nu ne-a "invrednicit" nici cu un raspunsAceasta constatare amara,ca CONTINUA linia acad.Teodorescu,tinand sub control strictTVR in loc sa o FACA (nu sa o declare) LIBERA.Daca mai punem la socoteala pe P.Roman,Frunzaverde,Ciorbea,Acad Stolnici(doveit turnator la secu)etc, expirati politic, e sigur ca PNL va ajunge la simpatia publica, numerotata cu o cifraO alta constatare trista e ca ,asa cum am spus,am facut o cerere catre  TMB prin care aduceam la cunostinta Instantei ca UDMR  e o societate culturala si ceream sa constate acest lucru,si sa someze UDMR sa respecte LEGEA (pe care a batjocorit-o 19 ani) si sa-i oblige sa se inscrie dupa LEGEA PARTIDELOR(27)Am fost citat acum cateva zile,Presedinta de sedinta mi-a comunicat ca se va discuta PERIMAREA  cererii mele.Am cerut sa mi se faca proba ca am fost citat,nu mi s-a raspuns si a rams in PRONUNTARE!Am facut o alaturare fata de votul Magistratilor cinstiti (peste 16oo)care au statuat, prin acest vot ca Danilet si colega sa sa paraseasca CSM ,si totusii...au ramas.Oare avem 2 justitii paralele? Deci iata, nu Magistratii corecti care lucreaza in conditii draconice,ci fitilistii INCA, sunt tari pe pozitii.PANA CAND?

Niciun comentariu: