vineri, 18 octombrie 2013

NOI, mergem mai departe...

cu lupta noastra.Inainte de a intra in subiect,sunt dator o rectificare.Curtea Constitutionala va da Marti verdictul conf. art 125 alin.3 privind prescriptia !Vreau sa va aduc la cunostinta o descoperire uluitoare, care ii va pune pe ganduri, pe cei care s-au adresat institutiilor Europene.Am primit, la jalba mea trimisa Comisarului  pt afaceri interne D.na CECILIA MALSTROM prin intermediul Dir.de cabinet M.Zuber care, negru pe alb, imi certifica faptul CA AM DREPTATE, dar nu se poate solutiona intrucat LEGILE NOASTRE INTERNE NU SUNT COMPATIBILE cu cele ale U.E!Si atunci DE CE am mai intrat in U.E?Ca sa fim jefuiti de bogatiile Tari?Ca sa ni se bage pumnul in gura, (vezi cazul referendumului) peste tot se vehiculeaza ca suntem liberi? Ca DREPTATEA, pe aceasta lume sa fie impartita de UE? DA pentru un criminal care a omarat cu sange rece, si niste Cetateni U.E a caror plangere a fost anchetata 17ani si 1/2 dandu-se verdictul ca e perimata? DE CE nu se ancheteaza de catre CEDO  MOTIVUL ca cererea a fost lasata in nelucrare, si cand ne-am indreptat,cu dovezi imbatabile,impotriva acelora care au gresit,actiunea ne e respinsa, dupa un asa de lung termen?Am trimis la CEDO acest dosar.Imi raspunde, tot  negru pe alb, ca cererea noastra, nici n-a fost indrumata la plen, deoarece  NU ne-am incadrat in cerintele art 47 din conventie.De unde dracu sa cunosc toate conventiile, posibie si imposibile, cand am fost urgisit, ca Cetatean pasnic ce nici n visa sa ajunga aici?Si mai e un alt lucru izbitor,de aceasta data, la legile noastre.Eu am fost anuntat,in sedinta de judecata,ca trebuie,dupa 17 ani, sa fac o adresa catre DNA-ul local, pt a afla punctul de vedere al Procororului Sef.Dar nu mi s-acomunicat ca DUPA 2o de zile,DACA Seful nu raspunde, conf. art... si art... sa atentionez instanta despre acesta intarziere.Aceasta "gaselnita"e cu atat mai diabolica cu cat, ca reclamant aflat in proces,EU trebuia sa execut TOT ce imi trasa Presedintele Completului.Aici s-a gasit motivul de a se mentiona ca e tardiva.Oare cati alti Cetateni moare cu dreptatea-n gusa, din cauza acestor NECONCORDANTE?Astept raspunsul de la Mr Barosso si MR.Schultz Presedintele Parlamentului European caruia i-am cerut o Comisie de ancheta.Daca nu va face acet lucru voi avea dovada ca SE VREA mentinerea NOASTRA in presiune(cu JAI, cu Mecanisme,etc)Atunci voi avea dovada ca am fost sub imperiul sovietic si am fost urgisiti,suntem in imperiul european si...raspunsul va decide daca e =.

Niciun comentariu: