sâmbătă, 5 octombrie 2013

Sa vezi si sa nu crezi...

Ca Bucurestean, obisnuit sa nu iau in seama toate fleacurile,va mareturisesc ca ieri,la ora 17.oo, mergand la oficiul postal unde imi expediam corespondenta, am ramas blocat.INCHIS!Printr-un afis,eram institati unde suntem "arondati"Tocmai la sala Palatului.Am luat la rand,of.34 desfintat,of din Piata Ianscului desfintat si numai din om in om,am reusit sa descopar ca,in locul of. vechi,functiona,chinuit,pe niste ganguri intunecoase,o improvizatie.Dupa ce am depus corespondenta aici, mi-am facut o simpla socoteala.Daca posta a desfintat atatea oficii, de cate ori mai scump, voi plati firmelor de curierat, o trimitere.Iata inca o dovada ca USL, in loc sa traga la raspundere pe cei care au devalizat aceasta institutie,tot din buzunarul meu,al tau.al lor,ne scobesc de bani.Cearta parenta dintre Crin si PM ,acuze,tacere,reunire sunt brasoave.Eu ma gandesc cu groaza, ce vor face cei 11.ooo de someri, dati afara in gura iernii,cum se spune in popor.Cate tv-uri a amintit de aceasta adevarata drama?Cat priveste vaicarelile postului TV Realitatea,cu mese largite,cu critici de adanca manie proletara, nu ma impresioneaza deoarece, cand vine vorba de bani,toti incoltitii dau via pe stapanire ca "vrea sa le bage pumnul in gura"Nu,fratilor,platiti normal darile catre stat, ca eu,tu,el sa avem bani de medicamente pensii,etc, si apoi sarim in strada, daca sunteti in regula si urgsiti.Si situatia aceasta se intampla nu numai cu acest post,ci cu multe altele,cea mai egoista metoda a acestor miliardari de carton,intarzie sa plateasca taxele catre stat,ameninatnd cu inchiderea si trimiteri in somaj.Pana cand Guvernul nu nva pune piciorul in prag, nimic nu se va misca in aceasta arie.In privinta Rosiei Montane, pe acest frig,eu cred ca ar fi mai bine sa stam acasa,desi caldura lipseste, de amenintarea facturii.In promisiunea facuta,Luni,cel tarziu Marti voi posta formularul.Asta a cam durat pentru ca NOI vrem sa fie ALTCEVA.SI VA VETI COMVINGE!

Niciun comentariu: