joi, 24 octombrie 2013

Romani,vi se prezinta ultima

umilinta!Ati tacut cand s-a dat tot ce era valoros in aceasta Tara,sau ati participat,indirect prin primirea de "plocoane" la VANZAREA ei, pe nimic!Multi va minunati cand e arestat cate un hot(sau mai multi)!Acum, cand se deruleaza  inceperea instrainarii  subsolului  ,atentie, DAT PE SEST LA 59 DE "COMPANII" Care, in realitate sunt corupatorii ce au dat ucigatorul COMISION ce ne va desfinta ca NATIE.Am luptat si am tremurat de frig anul trecut,reusind sa daramam 2 guverne.Am crezut,ATUNCI ca  "izbavirea" va veni de la USL si ne-am inselat amarnic!In timp ce PMPonta, in valul de emisiuni moderate de D.sa,(guvernarea???)bogatiile subsolului treceam in maini straine.Sa nu se inteleaga ca sunt impotriva acordarii strainilor explorarea si exploatarea  acestor bogatii, ci sunt impotriva coditiilor si a evidentei.Prin conditii inteleg TRADAREA DE TARA, acestea fiind instrainate PE SEST.Prin exploatarea acestor bogatii nemasurate pe 3-5%  procente venit la bugetul Tarii.Acei protestatari(nimeni nu a spus-0) sunt mai inteligemnti ca restul politicienilor deoarece ei au lasat totul balta,si au raspuns de fiecare data prezent pentru INTELEGEREA faptului ca,pentru 2-3ooo de locuri de munca,Tara e pagubita de 2 ori.Odata prin distrugerea FIZICA  a unui areal ce nu mai poate fi adus  la starea initiala,cum ne linistesc guvernanrtii ,apoi redeventa care revine tarii,e insignifianta.Ca sa va faceti o idee despre proportiile acestei cruciade,bazata pe "capul plecat" mi-a mai revenit un pic de SPERANTA, cand am vazut la stiri cum, UN SINGUR OM,din Arges , a avut curajul sa puna singurul lui bun, masina,blocand strada,Din experienta mea de 23 de ani,ACEST gest a fost TATONAREA  starii de spirit.intorcand  utlajele aparute din senin.Iata cum acest om extraordinar a constientizat un sat intreg, gest prin  care si-au  recastigat. DEMNITATEA!Apoi, ca treziti dintr-un cosmar, au constata ca fire,senzori,cabluri au fost intinsi prin curti,camp(pana si in cimitir) pe un perimetru de 4o km patrati FARA A SE CERE permisiunea PROPRIETARULUI.OARE NU CREDETI CA SUNGURA SANA E A TREIA FORTA?Vreau sa mai precizez ca am DREPTUL MORAL sa va cer acest lucru si VA ASIGUR ca nu doresc marire sau alte ciudatenii.Daca se va trece la construirea acesteia, asigur ca la Conferinta Nationala de constituire,PRIN VOR SECRET,fiecare va avea sansa sa ajunga la conducerea acestui Partid.CU DUMNEZEU INAINTE!

Niciun comentariu: