luni, 20 ianuarie 2014

Caldura,bomba cu ceas...

Ne-am bucurat din suflet ca e cald si factura de caldura se va micsora semnificativ.O stire de ultma ora m-a facut sa nu ma mai bucur.Deoarece,asta e stirea,LEGUMELE se vor scumpi cu 5o%.Din cauza scmpirii carburantilor pt incalzit  solariile. se vor  mari si preturile.Dar motivul e altul.Fac precizarea pe care mi-o asum ca GUVERNUL a ABANDONAT lupta cu cei care vaduvesc bugetul de Stat .Guvernul si,implicit piticul atomic de la Ministerul Agriculturii,  ne-a "amenintat" ca va verifica toate tirurile cu legume din import,ca va desfinta toti intermediarii din Piete,ca v a...ca va...Totul merge triumfalist,inainte.In febra gasirii cu orice pret a banilor necesari campaniei electorale pt europarlamenatre,se pun la batatie sume colosale.Ori de unde aceste sume, daca nu  de la cei care consuma, din ce in ce mai putin.Sa zicem ca "inchide ochii" pt. alegeri.Dar DUPA ni se va servi aceiasi placa, deoarece vin alegerile pt Presedinte si, o luam de la capat.Si uite asa, de 24 de ani.O mana ferma daca ar fi existat legumele s-ar fi ieftinit.In ce priveste evolutia politica mie unuia mi-e greata.Scopul scuza mijloacele, referitor la initiativa Antenei 3.Dar cand stii ce se afla inapoia acestui demers(ce oameni care manipuleza cu un fapt benefic) iti produce o lehamite....Si apasatoare cand te gandesti ca toata lumea ASTEAPTA.Dupa cum mi-a decalart un inetrvievat,citez"ce vor face si ceilaltii..."AICI e cheia lehamitei si neimplicarii.ACUM, cand potentialul politic al fiecarui partid se cunoaste,se inceraca tot felul de combinatii dintre cele mai ciudate.Ca sa nu scape puterea din mana.PNT-CD a incercat sa-i fac respiratia gura la gura la cea mai ramas din "DA".Cu Ungureanu si alti catindati, s-a vazut spulberati.Se incerca,in cea mai mare taina,o alianta PNL-PDL.Sunt prea multi versati in rele,de ambele parti, ca sa nu se dlimiteze la greu. cu ce-i al meu e numai al meu,ce-i al tau e tot al meu.Asta e miza.Sa vedem cum va evolua.In rest tin sa-i anunt pe cei ce ne viziteaza blogul,ca am luat 2 hotararii ferme.M-am convins cat de LASI sunt unii cunoscuti si 2 am scos din telecomanda tot ce misca si preamaresc rolul unor patachine ce s-au internationalizat devenind mult mai murdare decat fetele de pe centura.TREZETE-TE ROMANE DIN SOMNUL CEL DE MOARTE.. e incheerea acestui mesaj!

Niciun comentariu: