miercuri, 22 ianuarie 2014

Neputinta Nationala...

s-a manifestat in toata "splendoarea" cu ocazia tragicului accident, petrecut de curand, prin aterizarea fortata a unui brav pilot, ce zbura pe un harb in varsta de 4o de ani.N-am sa vorbesc despre isteria generala a mijloacelor de informare in masa,n-am sa vorbesc de ridicolul interviurilor repeate din ora in ora,n-am sa vorbesc despre tampenia unora si refuzul de a demisiona al altora.La noi numai aruncarea brutala de catre sef din functie, il dezlipeste pe neavenit de ciloan.Demisia e considerata un moft!Nu am auzit,citit sau vazut o relatare oameneasca in care locul central sa-l ocupe faptul ca acest sicriu zburator, transporta ELITA ce,in aceste conditii cumplite,cu un efort extraordinar,SALVAU VIETI.Nu s-a pomenit nimic de discrepanta intre un infractor care putea fi localizat imediat si balbele de neertat, ale celor platiti gras sa-si faca datoria.Tocmai cei platiti bine NU S-AU IMPLICAT.Demiterea,de catre P.M Ponta a catorva sefuleti, nu-i mai readuce printre noi, pe Adrian Iovan si pe celalat disparut.Isteria nationala pentru a nu "scapa" o oportunitate de a face un rating superior, a intrecut orice masura sau regula.De la savarsirea acestui nedorit accident,DIN ORA IN ORA,am fost "tocati si zdrentuiti cu tampenii si spuse dupa ureche, DIN ORA IN ORA.Niciodata n-a fost mai vizibil stress-ul la care ne supun aceste imitatii de Tv-uri,imitatii de "realizatori,de "analisti" de cioflingari care,din orice situatie ies in castig.Am fost coleg cu Adrian cativa ani,un om excelent pregatit,omenos,distractiv ca toti pilotii,ajuta si se implica in toate situatiile care se iveau si STIA ca poate face ceva.Dar singuratatea,lipsa unei afectiuni feminine,iata, a lasat urme adanci in sufletul sau.Cand am lecat din aviatie el URCA in maiestrie,in ore zburate.NU TE VOI UITA ADRIANE,NICIOADATA.Ca si pe Batanoiu /Stef cazuti la Baneasa,la decolare.Ca pe multi alti,nestiuti,care si-au facut DATORIA.E jalnic, pt toti guvernantii trecuti pe la Palatul Victoria care,acestor OAMENI de exceptie,dupa taaransportarea de valori nepretuite,infruntand pericolul clipa de clipa,li s-au facut pensii de mizerie.in timp ce activistii si securistii se ghiftuiesc, chit ca au distrus o Tara si un Popor.Inca o dovada ca TREBUIE sa faceme CEVA!

Niciun comentariu: