joi, 16 ianuarie 2014

Mititeii,sunt grav bolnavi...

Vai ce "netrebnici" sunt unii, care vor sa-si faca DATORIA.Aceea de a starpi coruptia.Capul de afis il tine Nicusor Constantinescu,marele conducator de 3 mandate, ale Republicii Constanta.Care,cu prim ministru-Primar Mazare,e STAT in STAT.Amintiti-va de "plenitudinea" aceluiasi Nicusor Contantiinescu, care a adormit,luand cam mult Murfaltar la bord,adormind la stop.NIMENI nu trebuia sa-l deranjeze pt ca era Nicusor Contantinescu.Toate TV-urile a trasmis in direct circul, cu aducerea cu mandat, in fata Legi.Vai, cat de bolnav e, saracutul!Veti zice ca nu e bine sa-ti para bine de necazul altuia.Dar cohorta aceasta de infractori care se imbolnavesc subit si care mi-a furat sansa la viata, prin jefuirea Statului(a noastra) si mi-a taiat orice sansa prin sustragerea acestor sume colosale,eu neputand beneficia de un medicament dupa 4o de ani de munca?.Faptul acesta e mult mai subtil.Deoarece Nicusor e UN STALP al PSD.Care e PARTE a USL.Intrebarea fireasca e,CUM a  ingaduit PSD-ul sa fie tratat asa un BARON ROSU? Nastase nu era BARON ROSU.A mizat pe "pregatirea" sa in confruntare cu Basescu.Iata avem dovada ca orice "combinatii"politice se vor face pe sub mana,sunt sortite pieirii deoarece Marele Lcurici, tine cu tot dinandinsul, sa invinga DEMOCRATIA.O alta tema sensibila este duplicitatea Demisului in politica externa.Care,intransigent impotriva Rusilor,mai cu o iritare a vecinului de la rasarit prin amenintarea alipirii Moldovei,mai combatand dur Radio Russia,ne-a aruncat praf in ochi si acoperirea afacerilor, din familie, a ficei Notar.Ce gandire are acest om pe care l-am ales sa ne reprezinte, de ne crede atat de prosti?Eu stiu de la Bunici mei ca orice fapta rea, nu ramane nepedepsita.Merg cu acest crez inainte.Palma data de C.C.R cu MAJORITATE e inca o dovada ca mergem spre Democratie.Sa vezi opinteli si certuri in Parlament pe tema amenadrii noului Cod Penal si a respingerii amnistiei.

Niciun comentariu: