marți, 11 iulie 2017

"Artistii".....

Continui cu o alta fateta a pacalirii ,mai ales a celor batrani.Am primit un sms de la un tip necunoscut.Care imi promitea,in materie de SANATATE,cele mai noi metode,GRATIS, la policlinica speciala "Biotera" din str Witing nr 10.la orele 12,trecute fix.M-am prezentat la ora indicata, nu pt a participa  la informare(pregatirea psihica pt inselarea naivilor) ci pt a afla DE UNDE, are nr meu de celular.A iesit scandal si am plecat, din inghesuiala participantilor.Am mai fost la aceste "sedinte" chiar cu acest profil,cand i-am aratat Medicului meu de familie,"analizele"a inceput sa rada.Semnalez,dupa punerea cap la cap ,ca aceasta unire in prostirea celor fara aparare,ca este un grup organizat.Pricipala proba, este ca  nr tel C,odata insusit se trece din grup in grup,fiecare grup cu "felia sa"Din cateva zeci de persoane prezente la ora 12,00, 80% erau in varsta.Eu mi-am facut datoria sa atrag atentia, ca acestia,SA NU SE MAI LASE inselati.Cat priveste spectrul politic, situatia luptei tot mai deschise, ia accente dramatice.Actiunile la purtator,nu-l vor salva pe L Dragnea.E destul sa-l calce pe coada, pe unul din "pritenii" apropiati  si se darama tot esafodajul, de manipulare si minciuna.Dna Kovesi e o nuca prea tare, pentru penalii ce au deschis ,concertat,canonada pe toate fronturilePerdeaua de fum, lansata dur de L Dragnea,e ca "dusmanul extern"(am mai auzit acest slogan, in dimineta zilei de 22 Decembrie 89, lansata din elicoptere prin fluturasi) Sa fie  o analogie a momentelor?Vom trai si vom vedea.Cert e faptul ca vom avea o, "lunga vara fierbinte"Acesta e titlul unui serial american, ce ne-a luminat tineretea generatiei mele, si nu numai.Pacat ca puzderia de tv-uri il ocoleste.Acum se pritoceste in draci, UN NOU GRUP PARLAMENTAR.ALTA va fi majoritatea.Vom lua cunostinta de traseisti, la care nici nu gandimAfirmatia dura,ca,citez" nu voi mai intoarce si celalat obraz"e ca nuca-n perete.petru ca jalnici din PSD sun ATEI,cat si faptul ca ei sunt siguri,daca s-au inchinat zelosi pe la iconae , ca NE-AU MANIPULAT.CANTECUL DE LEBADA A INCEPUT IN 21 DEC. 89 SI NUMAI FRICA DE PEDEAPSA,A LUNGIT ATAT DE MULT SFARSITUL!!!

Niciun comentariu: